וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נתניהו סבור שישראל היא "אי שלו"

8.9.2013 / 15:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

אדוארדו גלפונד, נהג האוטובוס בתאונה קשה שאירעה לפני חמש שנים בדרך לאילת, הורשע הבוקר (ראשון) בהריגה, בגרימת חבלה חמורה ובפציעה. בתאונה, שנגרמה בעקבות ניסיון עקיפה מסוכן של הנהג, נהרגו 24 סוכני נסיעות רוסים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר לשקט השורר לדבריו בישראל, על רקע המתיחות באזור והתקיפה האמריקנית המתוכננת בסוריה. "מסביב יהום הסער, ואנחנו שומרים על ישראל כאי של שלווה ושקט וביטחון", אמר נתניהו. "הדבר הזה הוא תוצאה גם של מדיניות שקולה ואחראית שאנחנו מנהלים, וגם של פעולה מאוד מקצועית ונחרצת של זרועות הביטחון שרק חלק ממנה ידוע לציבור". בפעם האחרונה שאמר נתניהו דברים מסוג זה, פרצה המחאה החברתית.

המכון לרפואה משפטית יפצה בסכום של 150 אלף שקלים הורים של ילד בן 12 שנהרג מפגיעת משאית. זאת לאחר שפניו של הילד הושחתו על ידי חולדות בשעה שגופתו הושארה מחוץ למקררים במכון.

החסידה מינה נעצרה בחשד לריגול על ידי משטרת מצרים כשעל גבה מכשיר חשוד. לאחר שהתברר כי מדובר במכשיר איתור של זואולוגים היא שוחררה, אך נתפסה באי סמוך והפכה לארוחת ערב.

מזג האוויר היום: ירידה קלה בטמפרטורות, מעונן חלקית ונוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully