וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: משהק כבר 14 חודשים, מדי שבע שניות. צפו

בוקר אחד, לאחר ששתה לשוכרה במסיבת רווקים, התעורר דניאל קלווין מאירלנד והחל לשהק בלי הפסקה. מאז, הספיק לשהק כבר למעלה מ-5 מיליון פעמים. "השיהוק השתלט על חיי"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

דניאל קלווין התעורר בוקר אחד לפני למעלה משנה ולא הפסיק לשהק. כמו כל אדם נורמלי, הוא חשב שאם ישתה כמה כוסות מים, השיהוקים יחלפו תוך זמן קצר. אלא שבמקרה שלו, המים לא עזרו – וגם כל טיפול אחר שניסה ב-14 החודשים האחרונים לא הצליח לגרום לשיהוקים להפסיק. קלווין, אב לשניים בן 37 מרוסקומון שבאירלנד, שיהק מאז יולי 2012 לא פחות מ-5,250,000 פעמים – שיהוק אחד בכל שבע שניות בממוצע.

התופעה המוזרה, המכונה בעגה המקצועית "רפרוף סינכרוני של הסערפת" (“synchronous diaphragmatic flutter”), השפיעה על אורח חייו של קלווין כמעט בכל ממד אפשרי. לעתים, הבעיה קשה כל כך עד שהיא גורמת לו לעילפון או לכל הפחות ללילות ללא שינה. כך, הוא נאלץ לישון בחדר נפרד מאשתו סוזן, כדי שזו תצליח להירדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפעמים, אני מתעורר וכל המיטה רועדת". דניאל קלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השיהוקים השתלטו על חיי", הוא אומר בייאוש ומנסה לשחזר כיצד הכל החל: "התעוררתי איתם בוקר אחד לאחר מסיבת רווקים. אין לי מושג מדוע הם החלו. שתיתי מעט אך לא באופן שונה מהרגיל – רק השילוב הרגיל של בירה ומשקאות חריפים". לדבריו, יש ימים שלמים בהם השיהוקים נעלמים, אך בימים קשים הם אפילו גורמים להקיא את האוכל. "יש תקופות בהן אינני יכול לנשום למשך חצי דקה בגלל שהם חוסמים לי את הסרעפת", מתאר קלווין בראיון ל"מירור" הבריטי.

"לפעמים, אני מתעורר וכל המיטה רועדת", הוא מספר. "למדתי לשלוט עליהם במידה מסוימת, להסוות אותם או לשהק בשקט, אך כשאני מפסיק לחשוב עליהם, הם עולים שוב". הוא ניסה כבר כדורי הרגעה, פגש מומחים ואפילו שינה את תזונתו, אך לשווא. "הדבר היחיד שעבד הוא כירופרקט שהצליח לשלוט על עצב בצווארי, אך זה נמשך רק עשרה ימים.

בימים אלה ממתין קלווין לבדיקת MRI שעשויה לחשוף אם הבעיה שלו נובעת מגידול במוח, כמו שאירע במקרה אחר עליו קרא. "אנו מיואשים כי השיהוקים הורסים את חיינו", מסבירה רעייתו, סוזן. "הם משתקים אותו". לשניים שני ילדים קטנים – הארי בן השלוש ומייגן, בת עשרה חודשים.

דברים נוספים שאסור לפספס
זאת "קלטת הסקס" של חברתו של שליט צפון קוריאה?
בריטניה: נכלא על אונס - וגילה שלקורבן היה איידס
דיון על תקיפה בסוריה? מקיין העדיף לשחק פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully