וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת "קלטת הסקס" של חברתו של שליט צפון קוריאה?

ברשת האינטרנט הופץ סרטון של ריקוד בהשתתפותה של חברתו לשעבר של קים ג'ונג און. הגולשים העריכו כי זו ה"קלטת הפורנוגרפית" שבגלל הוצאה להורג בחודש שעבר לצד 12 אחרים

צילום: הטלוויזיה של קוריאה הצפונית, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

זו ההוכחה? לאחר שפורסם כי בת זוגו לשעבר של שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הוצאה להורג עקב השתתפותה ב"סרט פורנוגרפי" – כעת נחשפת הסיבה לכך, לכאורה. בסרטון שהופץ בימים האחרונים באתר שיתוף הסרטים הסיני "יוקו", נראות שלוש נשים קוריאניות, לבושות בגדי גוף בצבעים אדום ושחור, מתנועעות לפי הקצב של הלהיט "אלוהה או" של הזמר האמריקני אלביס פרסלי. אחת מהן היא היון סונג וול, זמרת מפורסמת וחברתו לשעבר של הדיקטטור הצעיר. גולשים שונים העריכו כי זהו ה"סרט הפורנוגרפי" המדובר.

צפו בריקוד הסוער של היון:

לפי הדיווח בעיתון הדרום-קוריאני "צ'וסון אילבו" בשבוע שעבר, היון הוצאה להורג בידי כיתת יורים לצד 12 ידוענים מהמדינה המסוגרת במדינה ב-20 באוגוסט. על פי הדיווח, היא נעצרה שלושה ימים קודם בגין הפרת חוקי המדינה נגד פורנוגרפיה יחד עם חבריה, החברים גם הם בתזמורת "אונהסו". השלטונות בקוריאה הצפונית טענו כי החבורה צילמה סרט פורנוגרפי ומכרה עותקים ממנו. בתזמורת, אגב, הייתה חברה גם אשתו הנוכחית של קים, רי סול ג'ו, אולם לא ברור אם היה לה חלק פעיל בהוצאתה להורג של עמיתתה. כך או כך, התזמורת פוזרה בינתיים.

השליט קים פגש את היון לפני כעשור, ובין השניים התפתח קשר רומנטי. אביו קים ג'ונג איל, ששלט ביד רמה במדינה לפניו, ציווה עליו לסיים את הקשר. היון התגברה כנראה על המשבר ונישאה לחייל בצבא קוריאה הצפונית. "הם הוצאו להורג באמצעות מכונות ירייה, לעיני משפחות הקורבנות", מסר גורם מקומי שהיה עד לאירוע. לדבריו, משפחות הנידונים נשלחו למחנות כליאה.

(עדכון ראשון: 20:20)

עוד על הדיקטטורה של קים:
הדיקטטור קים מביט לעתיד עם ה"סמארטפון" החדש
קוריאה הצפונית: צחקה על השליט - ונשלחה לעבודות פרך
ספינה של קוריאה הצפונית נעצרה עם "ציוד לטילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully