וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה: צחקה על השליט - ונשלחה לעבודות פרך

אחת הקומיקאיות המפורסמות במדינה המסוגרת עלתה להופעה שגרתית. לאחר שמעדה בלשונה והתבדחה על חשבון הרודן קים ג'ונג און, הורדה מיד מבמה, וכעונש נלקחה לעבוד במכרה פחם

לא מצחיק: קומיקאית צפון קוריאנית נשלחה לעבודות פרך במכרה פחם לאחר שהתלוצצה על חשבון המנהיג העליון של המדינה, הדיקטטור קים ג'ונג און. הקומיקאית, לי צ'ון הונג, אשת בידור מוכרת מאוד במדינה בזכות הופעות הסאטירה והחיקויים שהיא נוהגת להציג, עלתה להופיע בפני קהל גדול של חקלאים במחוז קאנגוונדו שבמזרח המדינה.

שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און. מאי 2013. רויטרס
לא צחק מהבדיחה. מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און/רויטרס

במהלך ההופעה היא הציגה חומרים משעשעים אודות התנהלותו של המנהיג הבלתי מעורער של המדינה האסייתית המסוגרת. אולם, לרוע מזלה, קהל הנוכחים באירוע לא השתעשע במיוחד מההצגה, והיא הורדה מיד מהבמה. לא רק זאת, אלא שכעונש, היא נלקחה לעבוד במכרה פחם במחוז פיוניאנג בצפון-מערב המדינה, בלי שניתנה לה ההזדמנות להיפרד כיאות ממשפחתה. בנוסף, בשל תקופת המאסר במכרה, היא פספסה את חתונתה של בתה. לא ידוע כמה זמן "בילתה" לי המסכנה בעבודות פיזיות קשות במכרה, אולם לפי גורמים במדינה עונש מסוג זה נמשך בדרך כלל חצי שנה.

גורם במדינה אמר לרדיו אסיה החופשית כי הסיבה להורדתה הפתאומית של לי מהבמה הייתה פליטת "הערה רגישה" במהלך המופע. לא נמסר מה היה תוכן הדברים שנאמרו על ידה. כמו כן, לטענת הגורם לא מדובר בפעם הראשונה שלי עוברת את גבולות הטעם הטוב מבחינת השלטונות במדינה השמרנית. לדבריו, גם באמצע העשור הקודם נשלחה לי לעבודות פרך בשל "מעידה בלשונה", כדבריו. אפשר רק לקוות שלי למדה את הלקח, ושלא תשוב עוד להתבדח על חשבון הדיקטטור הקוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully