וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: הרודן הקוריאני משתתף במחזמר "גריז"

דני זוקו, מאחוריך: רגע לפני שהוא פותח במלחמה גרעינית, מפרסם "הסאן" הבריטי תמונה של קים ג'ונג און בן ה-12 משחק במחזמר המבוסס על הלהיט. מה סנדי הייתה אומרת?

מי היה מאמין שמתפקיד משנה במחזמר אמריקני יהפוך הצעיר עם משקפי השמש, מעיל העור והג'ל בשיער לאיום הגדול ביותר על המערב? "הסאן" הבריטי חשף היום (שלישי) תיעוד נדיר של מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, מהתקופה שבה למד בבית הספר הבינלאומי בשוויץ. הרודן-לעתיד בן ה-12 נראה נער צנום ורציני כששיחק במחזמר "גריז" שהועלה בבית הספר. קים קיבל תפקיד משני בלבד, כאחד מחברי ה"טי-בירד'ס", החבורה של דני זוקו, כוכב המחזמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל תפקיד משני בלבד. קים משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבריו שהופיעו לצדו במחזמר, סיפרו כי קים נהנה לשיר את הלהיטים של גריז, כמו "לילות קיץ" ו"את היא האחת שאני רוצה". קים אף זכור לחבריו כחובב חוברות קומיקס וסרטים הוליוודיים כמו "פארק היורה". הרודן הצעיר התחנך בבית הספר הפרטי היוקרתי משנת 1994 ושהה שם כשלוש שנים. שכר הלימוד עמד על כ-25 אלף דולרים לשנה ואל קים התלווה שומר ראש פרטי שכונה "קינג קונג" והתחזה לתלמיד בן 14.

תלמיד שלמד כמה שכבות אחריו בבית הספר הבינלאומי בשוויץ, סיפר לוואלה! חדשות כי קים היה "ילד חברותי". לדבריו, מי שיהפוך לימים לדיקטטור הוצג אז כאזרח קוריאה הדרומית, וזהותו נחשפה רק לאחר שעזב את הלימודים. "היה לו חבר טוב שתמיד בילה איתו", סיפר התלמיד לשעבר, "בדיעבד גילו שאותו חבר אומן מינקות להיות שומר ראש ולא באמת השתתף בלימודים". עוד סיפר כי "באסיפות הורים תמיד הגיעה אישה שגילמה את אמא שלו. זו הייתה המנקה של שגרירות קוריאה הדרומית, ששילמו לה כדי שתבוא ותהנהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully