וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש לדיקטטור? "שליט צפון קוריאה קים הפך לאב"

לפי כמה מהדיווחים אשתו של קים, הזמרת רי סול-ג'ו, עברה ניתוח קיסרי כדי ללדת כבר ב-2012, שבה צוינו 100 שנים להולדתו מייסד האומה. מין התינוק אינו ידוע

שליט צפון קוריאה הפך אב גאה לילד קטן - כך מדווחים כלי תקשורת בדרום קוריאה. לפי כמה מהדיווחים, הילד הבכור של קים ג'ונג און ורעייתו, רי סול-ג'ו, נולד בסוף השנה שעברה. לאורך 2012 נראתה רי עם בטן תופחת אך ללא אישור רשמי על הריונה, ושמועות עקשניות בדרום קוריאה גרסו כי היא הרה. לא ידוע מהו מינו של התינוק, אך אם מדובר בבן, הרי שיהיה זה יורש לשושלת הדיקטטוריות ששולטת במדינה זה יותר מ-60 שנים.

בטקס רשמי בחודש בדצמבר נראתה רי עם בטן גדולה במיוחד, אך בתמונה שהופצה בתחילת השבוע היא נראתה כמי שכבר ילדה. העיתון הדרום-קוריאני "צ'וסון אילבו" דיווח, מפי מקור בממשלה בסיאול, כי ייתכן שרי עברה ניתוח קיסרי כדי ללדת את בנה או בתה עוד ב-2012, בה ציינו 100 שנים להולדתו של מייסד צפון קוריאה - קים איל-סונג.

דניס רודמן, קים ג'ונג און ואשתו רי סול-ג'ו. פיונגיאנג, מרץ 2013. רויטרס
רי לצד בעלה והכדורסלן דניס רודמן, בתמונה שהופצה השבוע. אחרי הלידה?/רויטרס

רי, זמרת לשעבר בשנות העשרים לחייה, החלה להיראות לצדו של השליט הצעיר לאחר שירש בסוף 2011 שעברה את השלטון מאביו המנוח, קים ז'ונג-איל. אז גררה עצם הופעתה השערות שונות בדבר זהותה וטיב הקשר שלה עם ג'ונג-און. רק בקיץ האחרון שמה הטלוויזיה הממלכתית קץ לשמועות, והודיעה רשמית: השניים אכן נשואים. לא נמסר כמה זמן השניים חיו ביחד, ומתי בדיוק נערך טקס הנישואין. בעבר נעדרה רי לתקופות ארוכות מעין המצלמה, ובפעמים אחרות דווח כי בני הזוג כבר הביאו ילד לעולם ומגדלים אותו בסתר.

לקריאה נוספת
אשתו של שליט קוריאה הצפונית נעלמה - או הועלמה?
אחיינו של קים ג'ונג-און: מתגעגע, אבל הוא דיקטטור
צפו: כך "העלו באש" את ברק אובמה בצפון קוריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully