וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון על תקיפה בסוריה? מקיין העדיף לשחק פוקר

הסנטור הוותיק צולם כשהוא משחק באייפון שלו, כשבכירי הממשל מציגים טיעונים כבדי משקל בנוגע לפעולה אמריקנית. "סקנדל! נתפסתי", צייץ בבדיחות אחרי הפרסום, "הייתי משועמם"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אתמול (שלישי), במהלך אחד הדיונים החשובים ביותר של השנים האחרונות בקונגרס בנוגע לתקיפה צבאית אמריקנית בסוריה נתפס הסנטור והמועמד לשעבר לנשיאות ארה"ב, ג'ון מקיין, כשהוא משחק פוקר בסמארטפון שלו.

לקריאה נוספת:
פוטין שוב מזהיר את המערב: ”נשלח S-300 לסוריה”
מזרח תיכון חדש-ישן: אילו מגמות התחזקו באזורנו?
הסנאטורים יצביעו: תקיפה מוגבלת בסוריה ל-60 ימים

הדיון על סוריה משעמם? מקיין נתפס משחק פוקר בנייד. רויטרס
התמונה המפלילה. מקיין משחק פוקר באייפון/רויטרס

הדיון שארך שעות ארוכות, במהלכו הציגו בכירי הממשל – בהם שר החוץ ג'ון קרי והרמטכ"ל מרטין דמפסי, את חוות הדעת בנוגע להשלכות של תקיפה נגד משטרו של בשאר אסד, נתן את אותותיו. מקיין בן ה-77 היה זקוק, כך נראה, להפוגה קלה ולהסחת דעת מהאזנה להסברים ולהצהרות בדיון שבגבעת הקפיטול.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מקיין הודה: "נתפסתי"

בסרטון שצולם באירוע נראה מקיין כשהוא אוחז באייפון שלו ומשחק פוקר. התגובה של הסנטור לפרסום לא איחרה לבוא, אולם במקום לכעוס הוא החליט לקחת את זה בהומור. "סקנדל!", צייץ מקיין בעמוד הטוויטר הרשמי שלו בסרקסטיות על התמונה המעט מביכה שפורסמה על ידי הוושינגטון פוסט. "נתפסתי כששיחקתי באייפון במהלך דיון שארך יותר משלוש שעות – והכי גרוע זה שהפסדתי במשחק", הוסיף.

"כמה שאני תמיד אוהב להאזין בקשב רב להערות ולנאומים של עמיתיי, קורה לעתים במהלך דיון ארוך, שאני מוצא את עצמי קצת משועמם. כך קרה שמצאתי את עצמי משחק פוקר", אמר מקיין בראיון לרשת סי.אן.אן. "הדבר הכי גרוע הוא שהפסדתי אלפי דולרים במשחק", הוסיף הסנטור שהבהיר כי לא מדובר בכסף אמיתי.

מקיין אינו הפוליטקאי היחיד כמובן ש"נתפס" כשהוא מרוכז בדברים אחרים במהלך ישיבות רבות חשיבות. גם בישראל, רק לפני מספר חודשים, במהלך הדיונים המרתוניים שנועדו לאשר את תקציב המדינה ל-2013-2014, נדרשו הפוליטיקאים "להתאוורר" בדרכים יצירתיות. כך למשל צולם ח"כ משה מזרחי כשהוא מפגין את כישרון הציור שלו, ושר המסחר נפתלי בנט גילה שהפיהוק שלו מככב באתרי החדשות.

משה מזרחי מצייר בעת הדיון על התקציב במליאת הכנסת. יולי 2013. יואב דודקביץ'
ח"כ מזרחי משרבט/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully