וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נכלא על אונס - וגילה שלקורבן היה איידס

ריצ'ארד תומאס הופתע לשמוע מהסוהרים בבית הכלא כי האישה שאנס נושאת את נגיף ה-HIV שגורם למחלה. הוא נבדק, והשבוע יתברר האם לצד המאסר ייאלץ להתמודד גם עם טיפול רפואי

ריצ'ארד תומאס, בן 27, נכלא בבית כלא בבריטניה בגין אונס שביצע ב-20 ביולי השנה. אולם, הוא לא תיאר לעצמו שהעונש על המעשה האכזר שביצע יהיה כפול. לאחרונה הודיעו לו הסוהרים כי האישה אותה אנס נושאת את נגיף ה-HIV הקטלני, שגורם למחלת האיידס. בבדיקה שעבר, ושאת תוצאותיה הוא אמור לקבל ביום שישי השבוע, יגלה תומאס האם לצד עונש המאסר הארוך שמצפה לו, הוא ייאלץ להתמודד גם עם התמודדות עם הטיפול בנגיף.

תומאס היה מופתע במיוחד לשמוע כי קיים סיכוי לכך שהוא ייאלץ להתמודד עם עונש כפול, משום שהייתה לו הכרות מוקדמת עם קורבן האונס בטרם ביצע בה את זממו. לטענתו, הוא ידע שהיא סובלת מכמה מחלות אחרות, אולם לא נודע לו כי מדובר בנגיף ה-HIV.

פרקליטתו של תומאס, וירג'יניה הייטון, אמרה כי מרשה, שלו כמה הרשעות קודמות, אך אף אחת מהן לא על אונס, לא מכחיש את המיוחס לו ומביע חרטה על מעשיו. אולם, יחד עם זאת, היא דאגה להדגיש שהיא איננה מרחמת עליו עקב העונש הכפול הצפוי לו. "זוהי אשמתו בלבד", אמרה. "אם הוא לא היה מבצע את המעשים הללו הוא לא היה נמצא במצב הזה".

לקריאה נוספת:
מכה לתעשיית הפורנו בארה"ב: קונדומים - חובה
חשש להידבקות באיידס: צילומי הפורנו בארה"ב הופסקו
חוקרים בדנמרק: קרובים מתמיד למצוא תרופה לאיידס

(עדכון ראשון: 21:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully