וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: דורס לי זיתוני הואשם בהריגה והפקרה

אריק רוביק, שנמלט לצרפת עם חברו קלוד איזק מיד לאחר התאונה בספטמבר 2011, הועמד לדין בגין הריגה בנסיבות מחמירות ואי-הגשת סיוע לאדם בסכנה. איזק יובא בפני שופט מחרתיים

אריק רוביק, הנהג שדרס למוות את לי זיתוני בספטמבר 2011 בצומת הרחובות פנקס וויצמן בתל אביב, הואשם היום (שלישי) בהריגה בנסיבות מחמירות ובאי-הגשת סיוע לאדם בסכנה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. עוד דווח כי קלוד איזק, שהיה עם רוביק בכלי הרכב בשעת הפגיעה בזיתוני ונמלט עמו לצרפת לאחר התאונה, יובא ביום חמישי הקרוב בפני שופט. זאת, לאחר שביולי 2012 פתח משרד התובע הכללי בפריז בחקירה פלילית נגד השניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפויים למאסר של עד עשר שנים. קלוד איזק ואריק אוביק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים דיווח היומון הצרפתי "לה-פיגארו" כי כתבי האישום נגד השניים גובשו וכי הם צפויים לעונש של עשר שנות מאסר וקנס בסך 150 אלף יורו. העיתון דיווח גם כי התביעה הגישה בקשה לקבלת ביקורת שיפוטית.

רועי פלד, בן זוגה של זיתוני, בירך אז על גיבוש כתבי האישום ואמר כי מדובר ב"חדשות מדהימות". "אני מאוד שמח שאחרי שנתיים משרד המשפטים הצרפתי מצא לנכון להחליט שהוא מתכוון להעמיד את השניים לדין", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות. "אנחנו יודעים שהם עבריינים סדרתיים, לפני התאונה והרבה אחריה, לראיה המעצר של אריק אתמול בלילה. אני מאמין ומקווה שמשרד המשפטים הצרפתי יעמוד בהבטחותיו, הן למשפחה והן לציבור הישראלי כולו, ויעמיד את השניים לדין בחומרה המרבית. סיימנו שלב אחד ואנחנו בדרכנו לשלב שני, שיהיה לא פחות קשה. אנחנו מוכנים אליו ונעמוד גם בו בגבורה".

במענה לשאלה אם קרוביה של זיתוני מתכוונים להגיע לפתיחת המשפט בצרפת, אמר: "אנחנו מתכוונים לעשות כל מה שצריך, גם אם זה לעבור לגור בצרפת. כולנו מכירים את הפרוצדורה ואת התהפוכות שבמשפט פלילי, בטח ובטח כשהוא מתנהל במדינה זרה. אנחנו מגייסים וזקוקים לכל עזרה אפשרית על מנת שנוכל לעמוד מול שני עבריינים שחמושים בהרבה כסף ועורכי דין".

כותרות אחרונות בנושא
דיווחים בצרפת: דורסי לי זיתוני יואשמו בהריגה
המאבק נגד דורסי זיתוני: פונים לתיירים צרפתים
צרפת: דורס זיתוני לא התייצב למשפט, רישיונו נשלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully