וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בסין: בן שש נחטף מחצר ביתו – ועיניו נעקרו

בני משפחתו של הילד חיפשו אותו במשך שעות ולבסוף איתרו אותו בשדה, זועק מכאבים ושותת דם. עיניו הושלכו בקרבת מקום לאחר שהקרניות הוסרו מהן, כנראה על ידי סוחרת איברים

מקרה מזעזע במיוחד בסין: סוחרת איברים עקרה את עיניו של ילד בן שש על מנת להוציא מהן את הקרניות ולמכור אותן. לפי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, הדבר אירע שלשום (שני) בערב בעיר פנקסי שבמחוז שנקסי הצפוני. הוריו של הילד, שיצא מבית המשפחה כדי לשחק בחוץ, הבחינו כי לא שב במשך זמן רב, ומשלא ענה לטלפון הנייד, הם החלו לחפש אחריו.

כשלוש שעות אחר כך איתרו ההורים את הילד בשדה סמוך, כשהוא זועק מכאבים ופניו שותתות דם. למרבה הזוועה, עיניו של הילד נמצאו בקרבת מקום, ללא הקרניות, דבר שמצביע על כך שסוחר איברים הוא שביצע את המעשה המחריד. "כל הפנים שלו היו מלאות בדם", סיפר אביו של הילד לתחנת טלוויזיה במחוז שנקסי. "בהתחלה חשבנו שהוא נפל ממקום גבוה וריסק את פרצופו". בבית החולים נחרדו ההורים לשמוע מהרופאים כי הילד איבד את שתי עיניו.

לפי הדיווח של הטלוויזיה המרכזית של סין (CCTV), הילד נחטף, נגרר ואיבד את הכרתו לפני שעיניו נעקרו, ככל הנראה על ידי אישה. המשטרה הסינית הציעה פרס בשווי של כ-100 אלף יואן סיני – כ-16 אלף דולרים – למי שיספק מידע שיוביל למעצרה של החשודה. זו, כך לפי הפרסומים בכלי התקשורת בסין, ניסתה להרגיע את הילד ואמרה לו כי אם לא יבכה, היא לא תעקור את עיניו.

סחר האיברים בסין הוא תופעה ידועה, בשל מיעוט התורמים והמחיר הגבוה שמסכימים לשלם אנשים אמידים, רבים מהם אזרחי מדינות זרות, על מנת לזכות בהשתלה. רק לפני כשבועיים הודיע משרד הבריאות בסין כי המדינה תפסיק לקצור את איבריהם של נידונים למוות – נוהג שהביא לביקורת חריפה מצד גורמים שונים בעולם, ובמקום זאת תקדם את תרומת האיברים מן החי.

לקריאה נוספת:
זעזוע בסין: תאומות נחטפו על ידי הרופאה המיילדת
הודו: הפעוטה שראשה לא הפסיק להתנפח שבה הביתה
ילד נתקע עם ראשו בין סורגים - ונשאר תלוי באוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully