וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בסין: תאומות נחטפו על ידי הרופאה המיילדת

הרופאה, חברת המשפחה, נעצרה בחשד למעורבות ב-26 מקרים נוספים של סחר בתינוקות במחוז שאאנשי. לאחר חודשיים וחצי התאחדו הפעוטות לראשונה עם אמן שלא זכתה לראות אותן מעולם

תאומות סיניות שנחטפו על ידי הרופאה המיילדת בצפון סין התאחדו סוף סוף עם הוריהן: ביום שבת האחרון, מוקפים בכתבים וצלמים בבית החולים במחוז שאאנשי, השיבו שוטרים את הפעוטות להוריהן. אב התאומות, קי קונפנג, הודה לשוטרים בעוד שהאם, וואנג יאנין, מיררה בבכי. "הן בריאות ושלמות. אני פשוט מקווה שנוכל לחיות באושר יחד כמשפחה מעתה", אמר היום (שני) קי ל-CNN. "זו הייתה הפתעה גדולה עבור אשתי. היא לא מסוגלת לאכול או לשתות מרוב התרגשות".

תינוקות סינים. GettyImages
"אני פשוט מקווה שנוכל לחיות באושר יחד כמשפחה מעתה"/GettyImages

התאומות הופרדו ונמכרו, ככל הנראה, לשתי משפחות על ידי רופאה בשם זהנג שושיה, סגנית מנהלת מחלקת היולדות ובריאות הילד בבית החולים, בפרשת סחר בתינוקות שנחשפה לאחרונה. זהנג סיפרה להורים הטריים כי לבנותיהם הרכות נגרם נזק מוחי חמור ולחצה עליהם למסור אותן לאחר לידתן, ב-29 במאי. "הרופאה העמידה פנים שהיא מאוד לחוצה, סיפרה לי שלתינוקות שלי יש בעיה מוחית. היא אמרה שיש להן נזק מוחי וכי אולי הן יהיו משותקות", אמרה האם, שלא זכתה אפילו לראות את בנותיה לאחר הלידה: "התעקשתי לראות אותן, אבל היא לא אפשרה לי".

"מעולם לא חשדתי שהיא מוכרת את התינוקות שלי, בגלל שהיא חברה של המשפחה", סיפרה וואנג. אב התאומות סיפר כי לאובדן התינוקות הייתה השפעה קשה עליהם. "כל לילה במשך חודשיים אשתי בכתה, היא לא יכולה הייתה לאכול מרוב דאגה". על הרופאה, לה קרא בעבר "חברה" אמר: "אני חושב שהיא מרושעת. היא אדם נורא. בטחנו בה כל כך, איך היא יכלה להיות כל כך אכזרית למכור את התינוקות שלנו?".

מאז התפרסמה הפרשה בשבוע שעבר, המשטרה המקומית קיבלה 55 דיווחים על מקרים דומים בהם 26 מקרים המצביעים על אותה הרופאה כחשודה המרכזית. היא נעצרה יחד עם שמונה חשודים נוספים בפרשה. מלבד התאומות, נמצא תינוק נוסף שהתאחד עם משפחתו בשבוע שעבר, לאחר שעל פי החשד נמכר על ידי אותם הסוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully