וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 שיחק GTA - ורצח את סבתו הקשישה בירייה לראש

הלם בעיירה סלוטר, לואיזיאנה: אחרי ששיחק במשחק הווידאו הידוע לשמצה, הילד ירה למוות בסבתו בת ה-90 כשישבה מול הטלוויזיה. המשטרה: זה רצח, אך הילד צעיר מדי לעמוד לדין

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ילד בן שמונה מלואיזיאנה ירה למוות בסבתו בזמן שצפתה בטלוויזיה בסוף השבוע האחרון. לדברי המשטרה, הילד ירה בקשישה בת ה-90 זמן קצר אחרי שסיים לשחק ב-Grand Theft Auto IV (GTA), משחק וידאו פופולרי בו מגלם השחקן עבריין אלים במיוחד.

מחקירה ראשונה עולה כי הילד ירה בכוונה תחילה בסבתו, שהשגיחה עליו בקרוואן שבו התגוררה בעיירה סלוטר (Slaughter). החוקרים מנסים לבדוק כיצד הילד הצליח לשים את ידיו על הרובה.

הילד הושב להוריו והמשטרה פתחה בחקירת רצח. ואולם, בשל גילו הצעיר לא ניתן יהיה להגיש נגדו כתב אישום. החוק במדינה קובע שעבריינים שגילם פחות מעשר שנים פטורים מהדין הפלילי.

הילד סיפר לחוקרים כי הוא ירה ברובה בטעות בזמן ששיחק עמו. ואולם, המשטרה מסרה כי הראיות מצביעות על כך שהילד ירה באישה בכוונה, תוך שהוא אורב לה מאחור כשהיא יושבת מול הטלוויזיה. החוקרים טרם הודיעו מה המניע לירי.

פסיכולוגים שהתראיינו לרשתות המקומיות בלואיזיאנה קשרו בין המעשה ובין המשחק האלים. כריסטופר קאליבה, פסיכולוג ששוחח בתכנית של רשת פוקס, אמר כי "המשחק מהווה למעשה אימון בירי". המשחק GTA מדורג בדירוג M, המומלץ לשחקנים מגיל 17 ומעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • gta iv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully