וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ונצואלה: "לפעמים אני ישן לצד קבר צ'אווס"

ניקולס מדורו, שהיה סגנו ובן טיפוחיו של הוגו צ'אווס, וכעת מכהן כנשיא המדינה בדרום אמריקה, חשף מנהג די מוזר: הוא ופמלייתו נוהגים לישון במוזוליאום בו קבור צ'אווס

העובדה שנשיא ונצאולה ניקולס מדורו רואה עצמו כממשיך דרכו של הנשיא המנוח הוגו צ'אווס ידועה לכל. אפילו מוכרת העובדה שמדורו הוכתר על ידי צ'אווס עצמו ליורשו. אבל לפני יומיים (חמישי), סיפק מדורו עובדה חדשה המעידה על הקשר שלו עם המנהיג המנוח הכה נערץ עליו.

לפי דיווח סוכנות הידיעות AP, מדורו דיבר במוזוליאום בו קבורה גופתו של צ'אווס ואמר: "לפעמים אני מגיע לכאן בלילה וישן פה". מדורו סיפר שלפעמים הוא מגיע למקום עם פמלייתו בשעות הלילה "ואנחנו נשארים לישון. אנחנו מהרהרים בדברים כשאנחנו כאן".

זוהי לא הפעם הראשונה שמדורו עושה שימוש בדמותו של צ'אווס. במהלך מסע הבחירות לנשיאות ונצואלה שנערך בחודש אפריל האחרון, לאחר מותו של צ'אווס, סיפר מדורו לכלי התקשורת כי צ'אווס מתגלה בפניו לפעמים בצורת ציפור אשר חגה מסביב לראשו.

ניקולס מדורו ניצח כאמור לפני ארבע חודשים בבחירות לנשיאות בוונצואלה בפער דחוק. מדורו, שכיהן כנשיא הזמני מאז מותו של הוגו צ'אווס, קיבל 50.7% מהקולות לעומת 49.1% למנהיג האופוזיציה אנריקה קפרילס. יריבו סירב לקבל את תוצאות ההצבעה ודרש לערוך ספירה חוזרת של הקולות, אך ועדת הבחירות הודיעה כי "התוצאות אינן הפיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully