וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש הבן עבר ניתוח מוצלח בלבו

בוש בן ה-67 אושפז בדאלאס לצנתור והחדרת סטנט לעורק לב חסום, שהתגלה יום קודם לכן. דוברו סיפר כי הוא "במצב רוח טוב, נחוש לשוב לביתו". בוש ידוע כחובב כושר נלהב

נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' בוש הבן בן ה-67, אושפז היום (שלישי) בבית חולים בדאלאס לצנתור והחדרת סטנט לעורק לב חסום. הרופאים גילו את החסימה ביום שני במהלך הבדיקות השגרתיות השנתיות שלו במרפאה בדאלאס – כך נמסר בהצהרה מטעם דוברו, פרדי פורד.

נשיא ארה"ב, ג'ורג' וו. בוש, משקיף על נזקי הוריקן קתרינה ממטוס אייר פורס 1. 31 באוגוסט 2005. AP
בוש הבן/AP

הנשיא לשעבר "במצב רוח טוב, נחוש לשוב מחר לביתו וללוח הזמנים הרגיל שלו כבר ביום חמישי", אמר פורד. בוש היה ידוע בתור חובב כושר נלהב במהלך שתי הקדנציות שלו בבית הלבן בין 2001 ל-2009, ואהב לרוץ עד שהחליף את התחביב ברכיבה על אופניים בשל כאבי ברכים.

מאז שעזב את הבית הלבן, השתתף בוש שלוש פעמים בתחרות רכיבת אופניים לאורך 100 קילומטרים לצדם של יוצאי צבא פצועים. אתר אמריקני של מאמנים אישיים אף דרג אותו כנשיא בעל "הכושר הגופני הטוב ביותר אי פעם". "אני אוהב להתעמל", סיפר בוש בראיון ב-2007. "המסר שלי לכל האמריקנים הוא למצוא זמן ביום ללכת, לשחות, לרכב ולטפל בעצמכם".

בוש שמר על פרופיל נמוך בשנים האחרונות מאז שעזב את הבית הלבן. הוא שב לאור הזרקורים בחודש אפריל האחרון, כשהצטרף לנשיא הנוכחי, ברק אובמה, ולשלושת נשיאי ארצות הברית שעודם בחיים, בהם גם אביו, לרגל חנוכת ספרייה על שמו בדאלאס. אביו, ג'ורג' בוש האב, סבל אף הוא מבעיות בריאותיות לאחרונה: בוש בן ה-89, שכיהן כנשיא בין 1989 ל-1993, אושפז במשך שבוע ביוסטון לאחר שסבל מברונכיטיס ומחלות נוספות. לעיתים קרובות הוא מופיע בפומבי כשהוא יושב על כיסא גלגלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורג' בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully