וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צב-בורגר: ניסה להבריח את חיית המחמד בכריך KFC

שירותי הביטחון בשדה תעופה בסין עצרו את החשוד כיוון שמכונת הרנטגן זיהתה את רגלי הצב מבצבצות מתוך הכריך שבשקית. הצב הוחרם והחשוד, שהיה בדרכו לבייג'ינג, המשיך בגפו

ניסיון הברחה מקורי במיוחד: שירותי הביטחון בשדה תעופה בדרום-מזרח סין עצרו ביום שני אדם שניסה להבריח את צב המחמד שלו בתוך המבורגר של רשת KFC. החשוד, שכונה "מיסטר לי", נעצר בשדה התעופה הבינלאומי "גואנגזו" לאחר שמכונת הרנטגן במקום זיהתה את רגלי הצב מבצבצות מתוך כריך שהיה בתוך השקית שלו.

לפי דיווח ב"דיילי גואנגזו", בשלב זה ביקש צוות הביטחון להעיף מבט בשקית מקרוב. "אדוני, אתה בטוח שאין צבים בשקית שלך?", שאל אותו אחד מאנשי הביטחון. החשוד, שהיה בדרכו לבייג'ינג, נשבע כי אין בשקית בעלי חיים. "אין שם צב – רק המבורגר", הצהיר. "אין שום דבר מיוחד לראות בפנים". אלא שכשפתחו אנשי הביטחון את השקית, החשדות אומתו, והחשוד נאלץ להודות במעשה. אנשי הביטחון החרימו את צב המחמד ואילו "מיסטר לי" נאלץ להמשיך בדרכו בגפו.

רק לפני כשבועיים נתקלו העובדים בנמל התעופה הבינלאומי של קולקטה (כלכתה לשעבר) שבהודו במטען חריג במיוחד. העובדים נדהמו לגלות במזוודותיהם של אזרחי הודו – למעלה מ-10,000 צבי ים קטנטנים וירוקים, מכמה זנים המצויים בסכנת הכחדה. "10,043 צבים אקזוטיים נתפסו אצל שני נוסעים, תושבי העיר צ'נאי, שהמריאו מסין לקולקטה דרך סינגפור", אמר פקיד המכס נבניט קומאר לעיתון "אינדיאן אקספרס". לדבריו, הצבים היו בשלושה תיקים שהמתינו להיאסף ממסוע במסוף הנוסעים כאשר הם עוררו את חשדו של אחד הנוסעים, וזה יידע את פקידי המכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully