וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בצבה שנולדה עם שני ראשים: "תלמה ולואיז"

הצבה הדו-פרצופית שנולדה בגן החיות בטקסס מסוגלת ללכת ולשחות בדיוק כמו אחיה הרגילים, אולם היא זכתה לתשומת לב מיוחדת מאז שנולדה. כמו המראה שלה, גם שמה נלקח מהסרטים

חיה דו-פרצופית: ארבעה צבי מים קטנטנים נולדו בשבוע שעבר בגן החיות בסן אנטוניו שבטקסס – או חמישה, תלוי איך סופרים. אחת מהצבים הייתה בעלת גוף ושריון אחד – אבל עם שני ראשים. אנשי גן החיות החליטו להעניק לה שם הולם – תלמה ולואיז. החל מאתמול (חמישי) ניתן לצפות בחיה המיוחדת באקווריום של גן החיות.

צפו בצבה - החל מדקה 0:37

דוברת גן החיות דבי ריוס-ונסקיק אמרה כי הצבה בריאה לחלוטין, וכי היא מסוגלת ללכת ולשחות בדיוק כמו אחיה ה"רגילים". לדבריה, גם בעתיד לא צפויים סיבוכים כלשהם לצבה כפולת הראש.

מסתבר שאין זו הפעם הראשונה שבה מגיח לעולם בגן החיות בסן אנטוניו בעל חיים עם גוף אחד וארבע עיניים. בעבר היה זה נחש שזכה לשם ג'נוס, שחי במתחם הזוחלים עד מותו ב-1995.

צב דו-ראשי שנולד בגן החיות בסן אנטוניו, יוני 2013. AP
הדייר הדו-ראשי הקודם היה נחש. תלמה ולואיז/AP

מוקדם יותר החודש הייתה זו דווקא חתלתולה בעלת שני ראשים שנולדה במדינת אורגון, וננטשה על ידי אמה. סטפני דורקי, בעליה של החתולה-האם אימצו את הגורה שכונתה "דוסי". ילדיה של דורקי קיוו שהחתלתולה תזכה בחיים ארוכים, הודות ל-18 הנשמות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • צבים
  • טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully