וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 נשמות? צפו בחתולה שנולדה עם שני ראשים

12.6.2013 / 17:40

כשילדיה של סטפני דורקי מאורגון סיפרו לה על הגורה החדשה שנולדה בביתם, היא אמרה להם שהם "משוגעים, או עייפים". כשראתה במו עיניה את היצורה הזעירה, היא החליטה לאמץ אותה

צילום: רויטרס, סרטון חובבים שהועלה לרשת; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

קשה להתעלם ממראה גור חתולים זעיר שזה עתה נולד, וגודלו קטן מגודלה של כף היד האנושית. אך עוד יותר קשה להתעלם ממראה חריג כמו זה שבו נתקלו אתמול (שלישי) תושבי העיר אמיטי שבמדינת אורגון בארצות הברית – גורת חתולים שנולדה עם גוף רגיל, אך עם שני ראשים.

חתלתולה עם שני ראשים נולדה באורגון. רויטרס
קוראים לה דוסי. החתלתולה עם הראש הכפול/רויטרס

"הילדים מצאו את הגורים הבוקר", סיפרה סטפני דורקי, בעליה של החתלתולה המיוחדת, על הרגעים המפתיעים. "הם באו ואמרו 'יש חתלתול עם שני ראשים, אמא, יש חתלתול עם שני ראשים'". דורקי, שסירבה תחילה להאמין למשמע אוזניה, סברה כנראה כי ילדיה לא חשים בטוב. "אמרתי 'אני חושבת שאתם פשוט עייפים, אתם משוגעים, זה לא קורה'".

למרבה הצער, אמה של החתולה הקטנה שזכתה לשם "דוסי" התלהבה מהגורה הבלתי שגרתית שנולדה לה פחות מבני משפחת דורקי, וסירבה לטפל בה. דורקי וילדיה החליטו להתגייס למשימה ואימצו אותה לחיקם. וטרינר שבדק את היונקת הזעירה קבע כי למרות הראש הכפול, גופה פועל באופן תקין.

לדברי הווטרינר, חתולים בודדים הסובלים מהתופעה הנדירה הצליחו להגיע לגיל בגרות. המבוגר בהם חי עד גיל 12, במסגרת הגיל הממוצע של בעל החיים הפרוותי, שנע בין 15-10 שנים. דורקי ציינה כי בכוונתה להמשיך לגדל את דוסי בנאמנות, מתוך תקווה שגם היא תאריך ימים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully