וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתול דו פרצופי - צפו בחתול בעל שני הראשים

גוף אחד, אבל שני פרצופים. הרווי דנט, החתול הדו פרצופי הנדיר שהתגלה בפלורידה, שייך לזן שנקרא "חתולי יאנוס". בעליו מסרבים להרדימו, בעיקר בשל הקשר שפיתחה איתו אמו

נאש ואמנדה מפלורידה, זוג צעיר והבעלים של החתול השחור בעל שני הפיות, שני האפים וארבע העיניים, קראו לחתול בשם "הרווי דנט" על שמו של הנבל הדו-פרצופי, מסרט ההמשך של באטמן - "האביר האפל". "שני פניו של החתול פועלים בו-זמנית. כשאחד אוכל, זה נראה שגם השני, כשהוא מיילל זה נשמע משני הצדדים", סיפרו בני הזוג.

על אף החששות של הזוג מהוצאות גבוהות אצל הווטרינר ומהסיכויים הנמוכים שהחתול ישרוד זמן רב, הם מתעקשים כי לא ירדימו אותו, בעיקר כי אמו של החתול, החתולה ננה, נראית קשורה מאוד לגור יוצא הדופן שהמליטה. ההתעקשות של הזוג מנוגדת להמלצות שקיבלו ברשת שכללו קריאות להרדמת החתול שתואר על ידי גולשים כ"תועבה". חלק מהתגובות אף האשימו את בני הזוג בהתעללות על סירובם להרדים את החתול.

דר' גרג פלוהארטי, וטרינר מקומי, בדק ומצא כי "הנשימות והדופק תקינים לחתול בגילו". הכינוי המדעי לחתולים נדירים אלו הוא "חתול יאנוס", על שמו של האל הרומי יאנוס בעל שני הפרצופים. למרות סיכויו הנמוכים של החתול לשרוד, בספר השיאים של גינס מתועד "חתול יאנוס" המבוגר ביותר שהגיע כמעט לגיל 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully