וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 10,000 צבי ים הוברחו במזוודות בטיסה להודו

המטען יוצא הדופן התגלה בתיקיהם של שני הודים שהמריאו מסין ונחתו בקולקטה. נוסע שהבחין בכבודה החשודה דיווח על כך לפקידי המכס. שווי המטען החורג: למעלה מ-700 אלף שקלים

העובדים בנמל התעופה הבינלאומי של קולקטה (כלכתה לשעבר) שבהודו מעולם לא נתקלו במטען חריג כל כך כמו זה שתפסו שלשום (חמישי) במזוודותיהם של אזרחי הודו – למעלה מ-10,000 צבי ים קטנטנים וירוקים, מכמה זנים המצויים בסכנת הכחדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה מהזנים מצויים בסכנת הכחדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"10,043 צבים אקזוטיים נתפסו אצל שני נוסעים, תושבי העיר צ'נאי, שהמריאו מסין לקולקטה דרך סינגפור", אמר פקיד המכס נבניט קומאר לעיתון "אינדיאן אקספרס". לדבריו, הצבים היו בשלושה תיקים שהמתינו להיאסף ממסוע במסוף הנוסעים כאשר הם עוררו את חשדו של אחד הנוסעים, וזה יידע את פקידי המכס.

צפו באלפי הצבים המוברחים

לפי הקרן העולמית להגנה על חיות הבר, כמעט כל הזנים של צבי הים מוגדרים בסכנת הכחדה, בין היתר בגלל פגעים שהאדם אחראי להם, כמו ציד בלתי חוקי והרג הצבים לצורך שימוש בביציהם או בבשרם, וכן בעור ובשריון שלהם. גורמים נוספים הם זיהום סביבתי, הידלדלות מקורות המים והרס שטחי המחייה ואתרי הרבייה של בעלי החיים.

אחד מפקידי המכס בנמל התעופה של קולקטה העריך כי שווי ה"סחורה" יוצאת הדופן מסתכם בכ-6,000,000 רופי הודי, שהם למעלה מ-700 אלף שקלים. ובאשר לשני בעלי הכבודה – אלה נעצרו והובאו לחקירה בחשד לניסיון הברחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully