וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: איבר המין של אנתוני ווינר במרכז פרשה מביכה

כמו בשידור חוזר מ-2011, המועמד המוביל בבחירות בניו יורק הודה ששלח תמונות מיניות. אשתו התייצבה לצדו, אך העיתון החשוב בעיר קרא לו: "חסוך מאיתנו את הדחפים שלך"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

אנתוני ווינר, המועמד המוביל בבחירות לראשות העיר ניו יורק, הצהיר כי אין בכוונתו לפרוש מההתמודדות, למרות פרשה חדשה המעיבה עליה. אמש (רביעי) אישר ווינר את הפרסומים לפיהם שלח תמונות נוספות של איבר מינו ברשת, גם לאחר שהתפטר מהקונגרס. "אני רוצה להביא את החזון שלי לתושבי ניו יורק", אמר וינר במסיבת עיתונאים שכינס עם אשתו. "אני מקווה שתושבי העיר יהיו מוכנים לתת לי הזדמנות שנייה".

זו למעשה ההזדמנות השלישית שמבקש ווינר מהציבור. כשיצא לקמפיין הבחירות שלו, ביקש הדמוקרט היהודי, בן 48, את אמונו המחודש של הציבור, אחרי שנאלץ להתפטר מבית הנבחרים בשל שערוריית מין שנחשפה ב-2011. בחודש מאי באותה שנה פרסם בטעות ווינר בחשבון הטוויטר שלו תמונה המציגה איבר מין זקוף בתחתוני בוקסר. ווינר התכוון לשלוח את התמונה לצעירה שעמה התכתב, ואחרי לחץ כבד מצד חבריו למפלגה, ובשל פרסומים מביכים בתקשורת, הודה ווינר כי נהג לשלוח תמונות דומות לעוד חמש נשים.

אנתוני וינר, מתמודד על ראשות העיר ניו יורק. יולי 2013. AP
מבקש הזדמנות שלישית. אנתוני וינר ואשתו, אבדין הומה, אמש בניו יורק/AP

במסיבת העיתונאים, אמרה אשתו של ווינר, הומה אבדין, כי היא תומכת לגמרי בבעלה. אבדין, עוזרת לשר החוץ לשעבר הילרי קלינטון, הצהירה כי היא סולחת לבעלה וכי בכוונתה לעמוד לצדו בהמשך קמפיין הבחירות. "כמו אצל זוגות אחרים, גם הנישואים שלנו ידעו עליות ומורדות. זה דורש עבודה רבה והרבה טיפול כדי להגיע למקום שבו אני יכולה לסלוח לאנתוני".

העיתון "ניו יורק טיימס" פרסם הבוקר מאמר מערכת חריף, בו קרא לווינר לפרוש מהחיים הפוליטיים. "ווינר צריך לחסוך מהציבור את בעיות הנישואים שלו ואת הדחפים הכפייתיים שלו", נכתב במאמר. "עליו לחסוך אותם מהמצלמות ומהאינטרנט - ומהמרוץ לראשות העיר". המאמר הזכיר שווינר הבטיח להילחם בהתמכרותו לשיחות-מין, וקבע: "השחצנות של ווינר מעייפת וגררה את העיר לסאגה זולה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כריסטין קווין, יו"ר מועצת העיר ניו יורק ומתמודדת לראשות העיר. GettyImages
כריסטין קווין, יו"ר מועצת העיר ניו יורק. עשויה להרוויח מהפרשה/GettyImages

הפרשה התפוצצה אתמול בבוקר, כשאתר הרכילות האמריקני The Dirty פרסם תמונה ששלח ווינר לצעירה בת 22, שלא נחשפה בשמה. בתמונה נראה איבר מינו החשוף של ווינר, והיא נשלחה בסוף השנה שעברה. האתר תיאר כיצד ווינר והאישה המשיכו להתכתב בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות לפחות עד סוף 2012, חודשים ספורים לפני שהודיע ווינר על כוונתו להתמודד על ראשות העיר.

כששוחח עם האישה, השתמש ווינר בכינוי "קרלוס דיינג'ר". לטענת האתר, ווינר חזר לשוחח עם האישה בחודש אפריל האחרון, ושאל לדעתה על כתבת פרופיל נרחבת שפורסמה עליו במוסף "ניו יורק טיימס מגזין".

הבחירות יתקיימו ב-5 בנובמבר. סקר שפורסם בתחילת השבוע הציב את ווינר כבעל הסיכויים הרבים ביותר לזכות בספטמבר בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית לתפקיד המועמד לראשות העיר, עם 25%. במקום השני, עם 22%, ניצבת כריסטין קווין, יו"ר מועצת העיר ולסבית מוצהרת. בין המועמדים הרפובליקנים הבולטים - המיליארד ג'ון קטסימטידיס (שייתכן שיתמודד לבסוף כמועמד עצמאי); אדולפו קריון, נשיא רובע ברונקס ולשעבר יועץ בבית הלבן; וג'ו להוטה, לשעבר יו"ר רשות התחבורה של ניו יורק.


עוד על פרשת "הווינר של ווינר"
בחודש מאי: וינר מודיע רשמית שירוץ לראשות העיר
וינר הודה בקיום "יחסים לא הולמים" עם נשים ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully