וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: האויב עוד יסתכל על הגליל לפני ביירות

מזכ"ל חיזבאללה איים על ישראל כי בכל מקרה של עימות עתידי "אף אחד לא יוכל לתקוף את לבנון מבלי לשלם מחיר". לדבריו, הארגון נמצא על המוקד כי "האויב חושש מאיתנו"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה מוסיף לאיים על ישראל: בנאומו אמש (שישי) לרגל הארוחה לשבירת הצום היומי במהלך הרמדאן של "ארגון תומכי ההתנגדות האיסלמית" אמר נסראללה כי "בכל מלחמה עתידית, עינו של האויב תהיה על הגליל לפני ביירות. מעתה והלאה, אף אחד לא יוכל לתקוף את לבנון מבלי לשלם מחיר".

הוא הוסיף כי ההתנגדות הלבנונית "מבוססת על ההיגיון והניצחונות שמוכיחים את האפקטיביות שלה". הוא הוסיף כי "אף אחד לא יכול לתת ערבויות ללבנון שיוכל להגן עליה מפני האיומים הישראליים. מה שמגן על המדינה הזו זו הגנה-עצמית והבטחת אמצעים המרתיעים את האויב". מנהיג הארגון השיעי שאל האם מישהו עוד מאמין כי לבנון לא חשופה יותר "לאיומיי ישראל", והדגיש כי אם מישהו מאמין בכך זה יהיה "אסון".

לדבריו, כי כל מי שניסה לפגוע בהתנגדות הלבנונית נכשל, מאחר וההתנגדות היא לא ארגון או מפלגה, אלא נחישות הציבור המוכן להקריב: "האנשים האצילים במדינה הזו השקיעו בהתנגדות הזו את יקיריהם ואהוביהם, עם ילדיהם ועם דמם, ומכאן שההתנגדות הזו היא איננה סיעה שאפשר לבודד".

כוחות צה"ל ברמת הגולן, יולי 2013. Ariel Schalit, AP
ישראל מתגברת את כוחותיה בגבול עם רמת הגולן מחשש למתקפה של חיזבאללה. כוחות צה"ל ברמת הגולן, השבוע/AP, Ariel Schalit

נסראללה הוסיף כי "ההתנגדות, שניצחה ב-1982, בשנת 2000 וב-2006 הייתה מסוגלת להשמיד את פרויקט 'מזרח תיכון חדש'. לפיכך, היה זה רק טבעי שהיא תהיה על מוקד". הוסיף וציין כי "כאשר ההתנגדות אינה עומדת על המוקד, המשמעות היא שהיא לא יעילה וכי האויב לא חושש מאיתנו".

בשבוע שעבר דווח כי ישראל מתגברת את כוחותיה בגבול עם רמת הגולן מחשש למתקפה של חיזבאללה שתגיע משטח סוריה. בין היתר, הוצבו לאורך הגבול הסורי מערכות מודיעין מתקדמות, המזהות כל תנועה חשודה באזור המפורז. מקורות ביטחוניים בישראל אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי חיזבאללה - המעורב באופן עמוק במלחמת האזרחים בסוריה - עושה הכנות לעימות עתידי עם צה"ל. מקור ישראלי אמר כי חיזבאללה אוסף מודיעין על פרישת הכוחות הישראליים ברמת הגולן. "כרגע לא מדובר באיום, אבל אנחנו מבינים את המטרה שלהם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully