וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

דיווחים בארה"ב כי ישראל תקפה שוב בסוריה, המדליף אדוארד סנודן עדיין מחפש מקלט, גבר טבע בירדן ושישה בני אדם נהרגו בתאונת רכבת בצרפת. אלה הכותרות שעשו את השבת

גורמים אמריקנים: ישראל תקפה בסוריה בשבוע שעבר

סידרת הפיצוצים, שאירעה בשבוע שעבר במחסני התחמושת בעיר הנמל לטאקייה שבסוריה, נגרמה על ידי מטוסי חיל האוויר – כך דיווחה הלילה (שבת) כתבת הסי-אן-אן בפנטגון מפי שלושה מקורות אמריקנים. לטענת אותם גורמים, מטרת התקיפה הייתה טילים נגד ספינות מסוג יאחונט, המיוצרים ברוסיה.

בשבוע שעבר, בלילה שבין חמישי לשישי, דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי פיצוצים נשמעו בכמה מחסני תחמושת של צבא סוריה בלטאקייה. דובר הארגון מסר כי התקבלו דיווחים על הרוגים ופצועים כתוצאה מהפיצוצים. עוד נמסר כי קיימות אינדיקציות לכך שהפיצוצים נגרמו מטילים, אך לא ברור מי עומד מאחורי שיגורם.

המדליף האמריקני הגיש בקשה למקלט מדיני ברוסיה

המדליף האמריקני אדוארד סנודן נועד בשישי אחר הצהריים עם כעשרה פעילים מארגון זכויות אדם בשדה התעופה במוסקבה, שבו הוא שוהה בשבועות האחרונים. המדליף סיפר להם כי הוא מקווה לקבל מקלט זמני מדיני ברוסיה. "מר סנודן יכול, היפוטתית, להישאר ברוסיה אם ראשית הוא יפסיק לחלוטין לפגוע בשותפינו האמריקנים וביחסי ארה"ב-רוסיה. שנית, אם הוא יבקש זאת בעצמו", מסר דימיטרי פסקוב, דוברו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. הדובר הוסיף כי אינו יודע אם התקבלה בקשה רשמית למקלט מדיני מסנודן.

תאונת רכבת בצרפת: לפחות 6 הרוגים ועשרות פצועים

לפחות שישה בני אדם נהרגו ו-26 נפצעו בתאונת רכבת בברטיני סיר-אורז', פרבר מדרום לבירת צרפת, פריז - כך דיווחו אמש כלי תקשורת במדינה. הרכבת הבין-עירונית עזבה את פריז ועשתה את דרכה לעיר לימוז' שבמרכז המדינה, וככל הנראה ירדה מהפסים והתרסקה לתוך רציף בתחנה בסביבות השעה 17:30.

חברת הרכבות אמרה כי 385 בני אדם היו ברכבת בשעת התאונה. בחלק מהדיווחים נמסר כי כמה נוסעים התחשמלו ונמחצו. "ראיתי אנשים מכוסים בדם. חלקם היו עם רגליים שבורות", סיפר עד ראייה לתחנת הטלוויזיה פראנס 24. "הצוות אמר שיש כאן אנשים שנהרגו".

שתי נשים נפצעו קשה בצניחת מכונית לבניין בנשר

תאונת דרכים קשה בצפון: שתי נשים בנות 60 ו-64 נפצעו בצהריים באורח קשה לאחר שמכונית בה נסעו סטתה מנתיבה בעיר נשר. רכבן התנגש בגדר בטיחות והתהפך בגובה של כחמישה מטרים לתוך חניית בניין בדרך הטכניון. צוותי מד"א כרמל פינו את השתיים לבית החולים רמב"ם בחיפה כשבת ה-60 סובלת מחבלת בחזה והפצועה השנייה סובלת מחבלות בכל חלקי גופה. נסיבות התאונה נחקרות.

רק בחודש אפריל האחרון נפצעו קל אב ושתי בנותיו, בנות שמונה ותשע, כאשר המכונית שבה נסעו צנחה מכביש בגובה של כארבעה מטרים ונחתה סמוך לחצר בית בנשר. צוות של מגן דוד אדום פינה את השלושה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

לעיני אשתו ובנותיו: בן 47 טבע למוות בנהר הירדן

גבר בן 47 מרחובות טבע היום למוות בנהר הירדן לעיני אשתו ובנותיו, בנות 14 ו-11, עמן שט בקיאק סמוך למושב בית הלל. מסיבה שטרם הובהרה, הקיאק התהפך במהלך השייט ואב המשפחה נלכד בסבך צמחיה במשך שבע דקות.

לאחר שחולץ בידי שייטים אחרים שעברו במקום, הוא נמשה לגדות נהר הירדן. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה והחל בפינויו באמבולנס לבית החולים זיו בצפת, כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully