וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני אשתו ובנותיו: בן 47 טבע למוות בנחל החצבני

מחקירה ראשונית עולה כי אבי המשפחה קפץ למים ונלכד בסבך צמחייה למשך שבע דקות, עד שחולץ. מותו נקבע בבית החולים. בהרצליה טבעה בת שנתיים וחצי בבריכה פרטית, מצבה בינוני

גבר בן 47 מרחובות טבע היום (שבת) למוות בנחל החצבני, לעיני אשתו ובנותיו, בנות 14 ו-11, עמן שט בקיאק סמוך למושב בית הלל שבגליל העליון. מחקירה ראשונית של פרטי האירוע עולה כי האיש קפץ לשחות במים ללא חגורת הצלה, נסחף לסבך צמחייה למשך שבע דקות ושם טבע.

לאחר שחולץ בידי שייטים אחרים שעברו במקום, הוא נמשה לגדות נהר החצבני. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה והחל בפינויו באמבולנס לבית החולים זיו בצפת, כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיש נמשה מהמים לאחר שבע דקות. החצבני, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

איגור קרסני, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה בנהר החצבני, סיפר לוואלה! חדשות: "כאשר הגענו למקום התחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות, כשהוא בתוך הסירה. לאחר מכן חצינו את הנהר והמשכנו בפעולות ההחייאה גם על גדות החצבני. הצלחנו להחזיר דופק ומשם פינינו אותו לבית החולים זיו, כשבמהלך הנסיעה ביצענו פעולות החייאה נוספות. כשהגענו לבית חולים זיו, צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו".

זמן קצר קודם לכן, טבעה פעוטה בת שנתיים וחצי בבריכה פרטית בהרצליה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים לילדים דנה שבתל אביב, כשמצבה בינוני.

המקרה בנהר החצבני מצטרף לחמישה אירועי טביעה השבוע שהסתיימו במוות, לאחר שאמש אותרה גופת גבר כבן 53 שנסחף במי חוף הפארק הלאומי באשקלון, כשהוא ללא רוח חיים. ביום שלישי טבע למוות פעוט בן שנה וחצי בבריכה מתנפחת על גג דירה ברחוב ארלוזורוב בבת ים. כפי הנראה, הפעוט עלה לבריכה יחד עם חמשת אחיו וכולם קפצו יחד למים. אחיו של הפעוט משו אותו מהמים, ואמו התקשרה למגן דוד אדום וקיבלה תדרוך כיצד לבצע בו פעולות החייאה, כשבמקביל הוזנק למקום צוות. החובשים המשיכו בפעולות ההחייאה, אולם בסופו של דבר, הם נאלצו לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיט קיאקים בחצבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהנהלת קייקי הגושרים נמסר: "במהלך הצהריים המוקדמים הגיעה קבוצה של 12 בני משפחה לשייט בקייקים. טרם הפעילות חתמו בני המשפחה על הצהרת בריאות והצהירו שאף אחד מבני המשפחה אינו חולה במחלה התקפית כלשהי והם כשירים בריאותית לעסוק בפעילות זו. לאחר מכן עברו בני המשפחה תדריך בטיחות וחולקו לסירות כשהם לבושים כולם בחגורות הצלה. האירוע המצער התרחש באמצע השיט וכעת מתנהלת חקירה משטרתית בסיועה של הנהלת הקייקים ובני משפחה". כמו כן נמסר מהנהלת המקום: "אנחנו ממשיכים לעשות את כל המאמצים להקפיד על כללי הבטיחות בעת השיט בקייקים ולשמור על בטיחותם של הנופשים. קייקי הגושרים משתתפים בצערה של המשפחה".

(עדכון ראשון: 12:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully