וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית השבוע: בן 53 טבע למוות בים

גופת הגבר אותרה אמש לאחר שנסחף מוקדם יותר למים בחוף הים באשקלון עם שני בני אדם נוספים, שנמשו מהמים ומצבם הוגדר קל. קודם לכן נפצע אדם קשה לאחר שטבע בחוף הבונים

גבר כבן 53 שנסחף במי חוף הפארק הלאומי באשקלון אותר אמש (שישי) לאחר סריקות דרומית לחוף, כשהוא ללא רוח חיים. צוותי מד"א קבעו את מותו. מקודם יותר נודע כי שלושה בני אדם נסחפו בים, אך שניים נמשו מהמים ומצבם הוגדר קל. בד בבד המשיכו הסריקות אחר הטובע השלישי, שכאמור נמצאה גופתו.

אדם אחר נפצע אתמול בערב באורח קשה לאחר שטבע בעת שרחץ בחוף הבונים. האיש, בן 49, חולץ ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בחדרה.

שני גברים טבעו בחוף מכמורת ונפגעו קל-בינוני. שלומי גבאי
שני גברים טבעו בחוף מכמורת ונפגעו קל-בינוני/שלומי גבאי

מלבד מקרה המוות האחרון, טבעו השבוע למוות שלושה בני אדם נוספים. המקרה האחרון היה מותו של פעוט בן שנה וחצי שטבע בשלישי למוות בבריכה מתנפחת על גג דירה ברחוב ארלוזורוב בבת ים. כפי הנראה, הפעוט עלה לבריכה יחד עם חמשת אחיו וכולם קפצו יחד למים. אחיו של הפעוט משו אותו מהמים, ואמו התקשרה למגן דוד אדום וקיבלה תדרוך כיצד לבצע בו פעולות החייאה, כשבמקביל הוזנק למקום צוות. החובשים המשיכו בפעולות ההחייאה, אולם בסופו של דבר, הם נאלצו לקבוע את מותו.

יום קודם לכן נפלטה דרומית לחוף הסטודנטים סמוך לכפר גלים גופתו של דוד מטינוב, תושב חיפה בן 18. צוות מד"א קבע את מותו. מטינוב נכנס לים יום קודם לכן עם חברו ועקבותיו אבדו. חברו הצליח להילחץ באפיסת כוחות ופונה לבדיקות בבית החולים רמב"ם. בראשון נמשתה גופת גבר כבן 60 שצפה במים בחוף הריף ביפו. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר. נסיבות האירוע נחקרות.

פעוט בן שנה וחצי טבע למוות בבריכה ביתית בבת ים

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully