וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ארבעה חודשים: אדל הקטנה חוזרת הביתה

יהושע בריינר

12.7.2013 / 11:20

שיפור ניכר במצבה של הילדה בת השלוש שנפצעה אנוש מיידוי אבנים של פלסטינים, והיום היא תשוב לראשונה לביתה בהתנחלות יקיר שבשומרון. המשפחה: "אנחנו מחכים להחלמה שלמה"

שבת ראשונה בבית: הילדה אדל ביטון בת השלוש, שנפצעה באורח אנוש לאחר שפלסטינים יידו אבנים אל עבר רכב בו נסעה עם אמה ואחיותיה, יצאה היום (שישי) לראשונה בחזרה לביתה מבית החולים הטיפולי "בית לוינשטיין". בשבועות האחרונים חל שיפור ניכר במצבה של ביטון, שעדיין לא חזרה לתפקוד, אולם היא מצליחה להגיב לסביבתה.

בני משפחתה של אדל ליוו לקחו אותה אל ביתם שבהתנחלות יקיר שבשומרון כשהם נרגשים ומאושרים. "אנחנו כמובן רצינו שכאשר אדל תחזור הביתה היא כבר תהיה בריאה ושלמה אבל אנחנו שמחים מאוד שהיא סוף סוף חוזרת הביתה, גם אם זה רק לשבת הקרובה", אומרים במשפחת ביטון.

בפני ביטון עומדת עדיין סדרה ארוכה של טיפולים בבית לוינשטיין, אולם מצבה הולך ומשתפר. כזכור, אדל נפצעה במרץ האחרון לאחר שפלסטינים יידו אבנים אל עבר הרכב בו נסעה ביחד עם אחיותיה ואימה בכביש מספר 5 בשומרון. האבנים גרמו לרכב לסטות ולהתנגש במשאית. אדל הקטנה נפצעה באופן הקשה ביותר והייתה בסכנת חיים למשך ימים ארוכים.

"מבקשים מכולם להתפלל לרפואת בתנו"

אדל עדיין מתקשה לתקשר עם סביבתה אבל במשפחתה מאמינים ומקווים כי ההחלמה תגיע במהרה. "ברוך ה' בכל פעם המצב הולך ומשתפר", מספר האב, רפי. "אדל עדיין מעורפלת אבל היא מגיבה למשל למוזיקה שהיא מאוד אוהבת. אנחנו מחכים להחלמה השלמה. לא רצינו לשוב הביתה במצבה הנוכחי אבל גם זה סוג של התקדמות. לא היינו בבית כבר ארבעה חודשים והיום זה כמו לשוב לאותה שגרה מבורכת שהכרנו לפני האירוע הקשה. כולנו חיכינו לרגע הזה הרבה זמן".

רפי פנה לציבור הרחב וביקש ממנו המשיך ולהתפלל לרפואת בתו. "אדל חיה בנס ובעזרת ה' עוד תקום על רגליה בריאה ושלמה. רק במצבים כאלה אתה מגלה כמה עם ישראל תומך ומתפלל ואתה גם רואה את העשייה העצומה של אנשים שנמצאים מאחורי הקלעים ועושים מעשי חסד בכל רגע נתון. כעת נגיע הביתה בשקט לשבת כמה שיותר רגועה ואנחנו רק מבקשים מכולם להמשיך ולהתפלל לרפואת בתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדל ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully