וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדרות במצבה של אדל בת השנתיים: "התפללו למענה"

יהושע בריינר

19.3.2013 / 12:48

הפעוטה שנפצעה אנושות בתאונה שנגרמה מיידוי אבנים ליד אריאל, מאושפזת בבית החולים שניידר, שם נאבקים על חייה. אביה התייחס להחרפה במצב בתו, וביקש "להתפלל לרפואתה"

צילום: טל אנגלנדר, שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

בבית החולים שניידר חלה לפנות בוקר (שלישי) הידרדרות במצבה של אדל ביטון בת השנתיים, שנפצעה ביום חמישי האחרון בפיגוע זריקת האבנים ליד אריאל. הפעוטה נמצאת בסכנת חיים במחלקת טיפול נמרץ ילדים בשניידר, לשם פונתה במצב אנוש. "לצערנו הרב מצבה של אדל מידרדר ואנחנו מבקשים מכל הציבור שיתפלל לרפואתה", אמר אביה, רפי ביטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידרדרות במצבה. אדל ביטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאונת הדרכים שנגרמה כתוצאה מיידוי האבנים לעבר רכבה של משפחת ביטון, נפצעו גם אמה של אדל, אדווה, ואחיותיה - נעמי בת השש ואביגיל בת הארבע באורח קל ובינוני. האם אדווה אמרה לאחר הפיגוע, ממיטת אשפוזה בבית החולים בילינסון הסמוך, כי למרות פציעתה של בתה הפעוטה, היא בוחרת להודות לאלוהים. "מאוד חשוב לי לומר לכל עם ישראל שאנחנו נמצאים בניסיון מאוד לא פשוט, אנחנו אנשים מאמינים. אני מאמינה בבורא עולם והכל מבחינתי זה השגחה פרטית, זה בידיים שלו", אמרה האם בשיחה עם וואלה! חדשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
האם שנפגעה בפיגוע: "ניסיתי להציל את אדל". טל אנגלנדר
מתעקשת להודות על הטוב שנפל בחלקה. אדווה ביטון בבית החולים/טל אנגלנדר

"קודם כל אני מודה שהוא השאיר אותי בחיים, עם פציעות שטחיות, וגם אני מודה לו על הקרע שיש בלב שלי. על הבנות היקרות שלי אביגיל ונעמה שנפצעו גם הן קל, זה באמת חצי הכוס המלאה ואני באמת מודה לקדוש ברוך הוא". בשיחה היא תיארה את רגעי האימה בנסיעה לעבר ביתה ביישוב יקיר שבשומרון. "חזרתי מבילוי עם אמא שלי. ביציאה מאריאל, אחרי מאה או מאתיים מטר לכיוון הצומת המרומזר, ראיתי לפני משאית. בשנייה הזו אני שומעת בום וחושך מול העיניים, לא ראיתי שום דבר. אני מאמינה שהמשאית קיבלה את מטח האבנים הראשון, נכנסה לבלימה – ואני, בגלל חוסר שדה הראייה, מצאתי את עצמי מתחתיה".

היישוב יקיר, בו מתגוררת משפחת ביטון שבנותיה נפצעו בפיגוע ליד אריאל. שלומי גבאי
יידוי האבנים גרם לתאונת הדרכים בה נפצעו בנות המשפחה. זירת האירוע ליד אריאל/שלומי גבאי

עשרה בני אדם נעצרו בחשד ליידוי האבנים, ומפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף חגי מרדכי, הגיע לבית החולים שניידר וביקר את בני משפחת ביטון. מרדכי עדכן את המשפחה במעצר החשודים, ואמר להם כי "אנו מגדירים את תופעת האבנים על הכבישים כטרור עממי, ופועלים בהתאם בכלל המובנים המבצעיים והמודיעיניים. חשוב לי לומר שכבר בשלבים הראשונים התייחסנו לאירוע כאל פיגוע והפעלנו את כלל המאמצים – וכבר הלילה פעלנו על מנת לעצור חשודים".

  • עוד באותו נושא:
  • אדל ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully