וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כוח צה"ל עוצר חשודים בפיגוע ליד אריאל

סרטון שהפיץ דובר צה"ל מתעד את מעצרם של עשרת החשודים ביידוי אבנים לעבר הרכב של משפחת ביטון. בתאונה שנגרמה כתוצאה מכך, נפצעה אנושות אדל בת השנתיים, וכן אמה ואחיותיה

צילום: דובר צה"ל

אדל ביטון בת השנתיים נלחמת על חייה בבית החולים שניידר בפתח תקווה, לאחר שנפצעה אנושות אתמול (חמישי) בתאונת דרכים שנגרמה כתוצאה מיידוי אבנים ליד אריאל. עוד במהלך הלילה, בכפרים כיפל חרת' וחרס, עצרו חיילי צה"ל מחטיבת אפרים עשרה חשודים ביידוי האבנים לעבר מכוניתה של משפחת ביטון בכביש 5.

מעצר החשודים ביידוי אבנים סמוך לאריאל. דובר צה"ל
מעצר אחד החשודים, כפי שתועד בסרטון/דובר צה"ל

בסרטון שמתעד את המעצרים נראה מפקד הכוח אומר לחייליו כי "צריך להיזהר מאוד מההורים, במיוחד האבא, להתייחס אליו בכבוד, כי בתוך שנייה אתה יכול לייצר הפרת סדר בבית. אז לא להוריד אותו על הברכיים, לדבר אליו יפה. בסוף, הוא הדמות במשפחה. כמו שאתה לא רוצה שיתייחסו לאבא שלך, תתייחס בכבוד". בפיגוע הקשה נפצעה גם אמה של אדל, אדווה ביטון בת ה-40, וכן שתי בנותיה האחרות - נעמה בת השש ואביגיל בת הארבע - באורח קל ובינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נפצעה אנושות בתאונה שנגרמה כתוצאה מיידוי האבנים. אדל ביטון/מערכת וואלה, צילום מסך

"אתם מבינים את הערכיות שבזה", המשיך מפקד הכוח כפי שנראה בסרטון, "אין מה להתרגש, עבודה חזקה ואגרסיבית. גם כאן הבאנו את האנשים שהיינו צריכים להביא". החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון, ומדובר צה"ל נמסר כי צה"ל רואה את האירוע בחומרה ולא ישלים עם תופעת הטרור העממי הכוללת, בין היתר יידוי אבנים. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות, הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי, על מנת להעניק ביטחון לתושבי האזור", נמסר. יצוין כי במבצע המעצר הלילה השתתפו גם כוחות של יחידת דובדבן ושב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully