וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחודשיים אחרי הפיגוע: אדל הקטנה שוחררה מאשפוז

27.5.2013 / 0:03

הפעוטה אדל ביטון שנפצעה אנושות בפיגוע יידוי אבנים ליד אריאל שוחררה מבית החולים לשיקום בבית לוינשטיין. אביה: "אנחנו מתפללים לשיפור במצבה"

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, קובי בוטבול, עריכה: רן מנחם,טל רזניק

צפו בסיקור הפיגוע בשומרון

אדל ביטון בת השלוש, שנפצעה באורח אנוש בפיגוע יידוי אבנים ליד אריאל לפני כחודשיים וחצי, הועברה אתמול (ראשון) מבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה לשיקום ב"בית לוינשטיין" ברעננה. הוריה מקווים שהשיקום יחל בקרוב ומצבה ימשיך להשתפר. מצבן של האם ושתי הבנות האחרות שנפצעו בפיגוע טוב והן חזרו כבר לשגרה.

פציעתה האנושה של אדל נגרמה בעקבות השלכת אבנים על ידי פלסטינים לעבר המכונית המשפחתית בעת שהאם ושלוש מבנותיה חזרו מבית סבתן באריאל ליישוב יקיר. במהלך הנסיעה השליכו פלסטינים אבנים על משאית שנסעה באותו הכביש וכן על מכוניתה של המשפחה, וכתוצאה מכך המשאית בלמה והמכונית המשפחה התנגש בה מאחור. בעקבות ההתנגשות, חלק מהמכונית נמחץ תחת המשאית, ואדל שישבה ליד אמה נפצעה באורח אנוש. האם ושתי הבנות הנוספות נפצעו באורח בינוני אך לאחר אשפוז בן ימים השתפר מצבן והן שוחררו מבית החולים.

זירת התאונה ליד אריאל. שלומי גבאי
זירת התאונה שנגרמה מיידוי האבנים/שלומי גבאי

אדל נזקקה לכמה ניתוחים בראשה אך ההורים, רפי ואדווה, הביעו אופטימיות ואמרו כי הם מאמינים שמצבה ישתפר. לדברי אביה, לאחר התקופה בה שהתה בבית חולים הוחלט להעבירה לשיקום. "אנחנו לא שואלים כל הזמן את הרופאים כדי להבין את מצבה אלא אנחנו רואים מה קורה", הסביר רפי ביטון. "כל פעם יש שיפורים קלילים לטובה בעזרת השם, ואנחנו מאמינים שמגיע לה סיכוי להתחיל שיקום ולא סתם לשכב במיטה בבית החולים".

"אדל הועברה לבית לוינשטיין ואנחנו מקווים שיתחילו בשיקום בהקדם האפשרי ושנראה תוצאות טובות, התקדמות ושיפור במצבה", הוסיף האב. "אנחנו מתפללים על זה כל הזמן ומאמינים שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully