וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכלה אותה: מורה גנבה לתלמידיה את האוכל – וסולקה

המורה מניו זילנד נצפתה במצלמות האבטחה כשהיא שולחת יד לארוחות הצהריים של הילדים, אחרי שאלה התלוננו שהן נעלמו. היא הודתה במעשים ותיאלץ להיפרד מעבודתה לשנים הקרובות

השיעור הזה היה בהחלט לא חינוכי: מורה מניו זילנד הושעתה לפני כמה ימים מעבודתה, לאחר שנתפסה גונבת מזון מקופסאות האוכל של תלמידיה. המורה נצפתה במצלמות האבטחה כשהיא מחטטת בארוחות הצהריים של הילדים – ואז אוכלת את המטעמים שהביאו הילדים מביתם, או שמה אותם בשקית, לשעה שתהיה רעבה. סרטוני האבטחה שוחזרו לאחר שכמה מהילדים התלוננו שארוחת הצהריים שלהם נעלמה.

לפי אתר החדשות האוסטרלי news.com.au, המורה נקראה לשימוע בפני ועדה העוסקת בתלונות נגד מורים, שם הואשמה בהתנהגות בלתי הולמת. בשימוע הודתה המורה במעשים המביכים, ותעודת ההוראה שלה הוחרמה לחמש השנים הקרובות.

"היא הדגישה בפנינו כי היא מנסה לשים את התקרית הזאת מאחוריה ושהיא לא תחזור על המעשים הללו", אמר אחד מחברי הוועדה. "היא אף הביעה רצון להתקדם בקריירה המקצועית שלה כמורה".

לפי הדיווח, באותו יום הופיע לשימוע בפני הוועדה מורה נוסף, שככל הנראה לא יזכה יותר לחנך תלמידים. זאת לאחר שאיים על תלמידיו בני ה-11 ש"יהרוג אותם בסמטה חשוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully