וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא גנובה: התחזתה לבתה בבגרות באנגלית – ונתפסה

תושבת פריז בת 52 הסתננה לכיתה של בתה כשהיא לובשת נעלי אולסטאר וג'ינס צמודים, אך המשגיח זיהה את התרמית. את הנימוקים היא תמסור לשופט – והבת? תמתין 5 שנים לבחינה הבאה

חוסר בגרות: יש הורים שדואגים להעביר לילדיהם ערכים חיוביים וראויים, ויש כאלה שדואגים יותר לציונים. תושבת פריז בת 52 שהסתננה שלשום (רביעי) לבית הספר התיכון של בתה, משתייכת כנראה לסוג השני. לפי הדיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית, האישה נכנסה אתמול לכיתה שבה נבחנו חבריה של בתה בבחינת הבגרות באנגלית, כשהיא לבושה בבגדים האופייניים לשכבת הגיל של בתה בת ה-19 – נעלי "אולסטאר" ומכנסי ג'ינס צמודים.

למרות התחפושת המושקעת והרצון הטוב, משימתה של האם לא תזכה כנראה בציון גבוה במיוחד. המשגיח בבחינה, שנתקל בבתה מוקדם יותר השבוע כאשר זו הגישה את הבחינה בפילוסופיה, זיהה כי שמה של הבת לא תואם את המראה של הנבחנת החרוצה, וקרא למנהל בית הספר.

המנהל לא היסס והזעיק למוסד החינוכי את המשטרה. כעת, האם השאפתנית צפויה לעמוד לדין באשמת הונאה. אם לא די בכך, לא רק שהיא לא השיגה את המטרה שלשמה חזרה אל ספסל הלימודים – אלא ש"בזכותה", בתה לא תוכל להיבחן בבחינות הבגרות בחמש השנים הבאות, ולפיכך גם לא להירשם לאוניברסיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully