וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גנבו 300 זוגות תחתונים מויקטוריה'ס סיקרט

שני צעירים תועדו במצלמת אבטחה בחנות בסן דייגו, כשאחד מחזיק שקית והשני משליך לתוכה מאות זוגות תחתוני נשים. המוכרים לא הבחינו בשניים, שהצליחו להימלט וטרם נעצרו

משטרת קליפורניה מחפשת אחר שני גברים צעירים החשודים שגנבו כ-300 זוגות תחתוני נשים מסניף של רשת "ויקטוריה'ס סיקרט" בסן דייגו. לדברי המשטרה, מדובר בשני גברים היספאנים כבני 20, אשר תועדו במצלמת האבטחה בחנות בעודם משליכים מאות זוגות תחתונים לשקית קניות אחת ונמלטים מהמקום.

הדוגמנית בהטי פרינסלו בתצוגה השנתית של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, 7 נובמבר 2012. רויטרס
דגמים כאלה כנראה לא היו בשקית/רויטרס

המקרה אירע בשעות אחר הצהריים של יום רביעי האחרון, בסניף של רשת ההלבשה התחתונה המפורסמת בקניון בסן דייגו. אחד הצעירים תועד כשהוא מטייל בחנות ומעמיד פנים כי הוא מתעניין ברכישת מוצרים, בעוד חברו עמד לצדו כשהוא מחזיק שקית קניות גדולה ומאפשר לחברו להפיל לתוכה מאות זוגות תחתונים.

לאחר מכן, הצעיר שאחז בשקית יצא מהחנות, וחברו המתין בתוכה עוד כמה שניות לפני שהצטרף אליו. לדברי המשטרה, המוכרים בחנות לא הבחינו בגניבה שהתרחשה מתחת לאפם. רק לאחר מכן, כאשר אחד העובדים גילה שחצי ממלאי התחתונים בחנות נעלם, הזעיקו המוכרים את המשטרה. על פי בדיקת ה"לוס אנג'לס טיימס", מחירים של התחתונים נע בין שלושה זוגות ב-33 דולרים לארבעה ב-28 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully