וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע מגוחך: שדד מוכרת עם שקית שקופה על הראש

ג'יימי ניל הבריטי היה שיכור למדי כשנכנס לתחנת דלק ואיים על המוכרת, כשהוא חמוש בשקית פלסטיק. גם שותפו לפשע התגלה כחסר מזל לגמרי. השוטרים המקומיים לא התקשו לאתרם

האם זהו השוד המגוחך בהיסטוריה? לא בטוח, אבל זה לבטח אחד מהם. ג'יימי ניל היה כנראה שיכור מאוד כשנכנס לחנות נוחות בתחנת דלק בעיירה סנט אוסטל שבדרום בריטניה, ואיים על המוכרת כשהוא עוטה על ראשו שקית פלסטיק שקופה. מצלמות האבטחה תיעדו אותו, והוא נעצר כמה ימים אחר כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפס את החפץ הראשון שראה. ניל כפי שנתפס במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווחים בעיתונות הבריטית היום (רביעי), ניל בן ה-41 היה בביתו יחד עם חברו גארת' טילי, בן 20, כשהם החליטו לנסות להשיג מעט "כסף קל". שניהם תפסו את החפץ הראשון שנקרה בדרכם, במטרה שישמש עבורם תחפושת. טילי עטה על עצמו צעיף, אולם חברו המבוגר היה מתוחכם פחות – והעדיף את שקית הפלסטיק. אם לא די בטיפשותו של ניל, גם חוסר מזל רב ניכר באירוע השוד – מצב השותף לפשע. טילי איים אמנם איים על המוכרת ב"אקדח", אך לחץ בטעות על אחד המקשים, דבר שחשף את העובדה שמדובר בסך הכל בטלפון סלולרי.

אחד מהשוטרים שנחשפו לתיעוד של מצלמות האבטחה, לורן הולי, זיהה את ניל ברחוב יומיים כמה ימים אחר כך, בשעה שהסיע את אמו לביתה. הוא נעצר, וביום שישי האחרון גזר עליו בית המשפט שנתיים מאסר. טילי נידון גם הוא לשנתיים מאסר. בדיון בבית המשפט לא התאפק אחד החוקרים, סטיב וויט, וציין כי מדובר ב"תחפושת המגוחכת ביותר שראה אי פעם". הוא ציין כי אנשי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה סייעו באיסוף הראיות נגד שני השודדים, על אף שאלה היו נחוצות רק באופן פורמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully