וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מורה בסין מכה תלמידים עשרות פעמים בשיעור

המורה נעצרה לאחר שאב לתלמידה כבת ארבע הבחין בחבורות על פניה, ודרש מבית הספר לצפות בסרטון האבטחה. "היא הוכתה 140 פעמים בחצי שעה כי לא הצליחה לפתור תרגיל בחשבון"

צילום: הטלוויזיה הסינית, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מזעזע: מורה בגן ילדים בצפון סין תועדה במצלמת אבטחה כשהיא מכה שוב ושוב את תלמידיה, בני ארבע וחמש בסך הכל, אחרי שלא הצליחו לפתור כראוי תרגילי חשבון. בסוכנות הידיעות הסינית דווח כי המורה, לו זוקינג, נלקחה למעצר מנהלי בן 15 ימים וצפוייה לעמוד לדין על מעשיה במהלך השבוע.

הצילומים נחשפו לאחר שאביה של אחת התלמידות הבחין בחבורות על פניה, עם שובה מבית הספר. הוא דרש לצפות בצילומי האבטחה, בהם נדהם לגלות את המחנכת זוקינג מכה וחובטת בעוצמה בפניה של בתו ובחבריה - למעלה ממאה ועשרים חבטות בשיעור שנמשך כחצי שעה בלבד.

"אספתי את בתי אחר הצהריים, וכשהגענו הביתה הבחנתי שהעיניים שלה נפוחות ומוקפות בחבורות", צוטט האב בתקשורת המקומית, "בחצי שעה, הבת שלי הוכתה 70 פעמים, ספגה 70 סטירות בפניה ושתי בעיטות. וזו רק הילדה שלי".

לדבריו, "המורה הכתה אותה כיוון שלא הצליחה לומר כמה הם עשר ועוד אחד. היא ידעה לחבר רק מספרים חד ספרתיים". בתקשורת המקומית דווח כי בעקבות חשיפת התיעוד, המשטרה הורתה לסגור את המקום ופתחה בחקירה כנגד גנים נוספים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully