וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 9 אולצה לרוץ ללא הפסקה - התמוטטה ומתה

אימה החורגת וסבתה של סוואנה הארדין אילצו אותה לרוץ במשך שלוש שעות ללא הפסקה כעונש על שאכלה ממתקים. הילדה התמוטטה לבסוף כתוצאה משבץ שנבע מהתייבשות ומתה בבית החולים

עונש חינוכי? סוואנה הארדין, ילדה בת תשע מאלבמה, לא חשבה ששקר אחד קטן יוביל לסיום הטראגי של חייה הקצרים. הילדה הקטנה אולצה על ידי אימה וסבתה לרוץ מסביב לביתה במשך שלוש שעות כעונש על שאכלה ממתקים, התמוטטה ומתה לבסוף כתוצאה מהתייבשות.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אמה החורגת של סוואנה, ג'סיקה הארדין וסבתה, ג'ויס הארדין גרארד, אילצו אותה לרוץ ללא הפסקה כעונש לאחר שגילו כי היא שיקרה להן לגבי אכילת הממתקים. לאחר שהתמוטטה אושפזה סוואנה בבית החולים, שם התברר כי במהלך הריצה סבלה סוואנה משבץ כתוצאה מהתייבשות. זמן קצר לאחר מכן, האם החורגת והסבתא נעצרו וככל הנראה הן יואשמו ברצח.

לפי גורם בכיר המעורה בפרטי הפרשה, סוואנה סבלה ממחלה בשלפוחית השתן וזו הוחמרה דווקא בעקבות אכילת הממתק. עם זאת, ממצאים ראשוניים מנתיחת הגופה מעלים כי סיבת המוות הינה התייבשות.

ביתה של סבאנה הרדין, ילדה בת 9, מתה אחרי שאמה הכריחה אותה לרוץ במשך 9 שעות, פברואר 2012. AP
"אני לא מבין איך זה הרג אותה", זירת האירוע/AP

"ראיתי אותה רצה שם", אמר שכן של המשפחה, רוג'ר סמית', "אבל אני לא מבין איך זה הרג אותה". אבי הילדה, ששהה מחוץ לארץ בעת האירוע, החליף שמונה טיסות כדי להגיע לבית החולים בו אושפזה בתו והספיק לראותה כארבע שעות לפני שמתה.

בתזמון משונה למדי, זמן קצר לאחר המקרה, כרעה האם העצורה ללדת, ונלקחה לבית חולים מקומי, כששוטרים הוצבו מחוץ לחדר הלידה.

לקריאה נוספת:
טרגדיה בצפון: בן 14 התמוטט במגרש כדורגל - ומת
טיוואן: שיחק במחשב 23 שעות, מת - ואיש לא שם לב
הגרוש של אתי דודאי התמוטט ומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully