וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוואן: שיחק במחשב 23 שעות, מת - ואיש לא שם לב

רק המלצרית בבית הקפה שבו נפח צ'ן יונג-יו את נשמתו, הבינה שחוסר התזוזה שלו אינו ביטוי לריכוז עילאי. הלקוחות התלוננו בפני השוטרים: הזדרזו עם החקירה, רוצים לחזור לשחק

חבורת צעירים שישבו בקפה-אינטרנט בטאיפיי, בירת טיוואן, היו כה שקועים במחשבים שממולם, עד שלא שמו לב שהם מארחים חברה לגופתו של אחד מלקוחות המקום, שנפח את נשמתו לפני תשע שעות.

לצוותי הצלה שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של צ'ן יונג-יו, בן 23. שוטרים ששוחחו עם ה"טאיפיי טיימס", סיפרו כי חשו שהם מפריעים את מנוחתם של הצעירים שישבו במקום, שהיו מרותקים למסכיהם וביקשו מהחוקרים שיזדרזו בעבודתם, כדי שיוכלו לשוב למשחק. בתמונה שפורסמה בעיתון, נראית גופתו של הצעיר, כשהוא יושב מול אחד המחשבים וידיו עדיין מונפות לעבר המקלדת.

לפי ה"מירור" הבריטי, צ'ן, שמת ביום רביעי, רכש כרטיס ל-23 שעות רצופות שיאפשרו לו לשחק במשחק הפופולרי League of Legends. כשתם פרק הזמן המוקצב בכרטיס, אחת מעובדות המקום שניגשה אליו, חשבה שהוא נרדם, אך גילתה שהוא אינו נושם. משפחתו של צ'ן סיפרה מאוחר יותר כי הוא סבל ממחלת לב. המשטרה מעריכה כי הליקוי, יחד עם חוסר התזוזה, העייפות ומזג האוויר הקר, הם שהביאו למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully