וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מורה ערכה "מסיבת הלבשה תחתונה" לכיתה ג'

הורי בית ספר יסודי באוקלהומה הזדזעו לשמוע כי גברת קריין, שהתלמידים כה אהבו, הזמינה בנות לביתה וצילמה אותן בתחתונים וחזיות. בכיתה, דרשה מהתלמידים לדבר בסקייפ עם גבר מבוגר

מורה בבית ספר יסודי בעיר מקלאוד שבמדינת אוקלהומה נאלצה להתפטר השבוע מתפקידה והיא מצויה תחת חקירה משטרתית, בעקבות דיווחים על "התנהגות לא הולמת מבחינה מינית" בה היו מעורבים תלמידי כיתה ג' אותה לימדה. בין היתר, לפי תלונות שהוגשו למשטרה, הזמינה קימברלי קריין בת ה-48 חמש מתלמידותיה לביתה ל"מסיבת פיצה" שכללה תליית קישוטים על עץ חג מולד, ובמהלכה דרשה מהן ללבוש תחתונים וחזיות, ואף צילמה אותן בלבוש זה.

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש אחד מהורי התלמידות. בחקירתה אמרה הילדה כי מורתה "צילמה אותה ואת שאר הילדות כשקישטנו את העץ", וכי כמה מהבנות "רקדו בתחתונים וחזיות בזמן שגברת קיין צילמה אותן בווידאו". לפי המשטרה, קריין הסבירה לתלמידות כי יש לה "משהו שאני רוצה שתחליפו אליו", ואז הכניסה אותן אחת-אחת לחדר השינה שלה, שם המתינו להן על המיטה הבגדים התחתונים.

צפו בתגובות ההורים ההמומים:

בצו החיפוש המשטרתי לביתה של המורה, המלמדת בבית הספר בשש השנים האחרונות, נכתב כי לפי העדויות, כמה מהבנות העדיפו להישאר בחולצות טי, אך קריין הכריחה אותן לעבור לחזיות. המשטרה פשטה על בית המורה, והחרימה משם כוננים קשיחים ושאר ציוד מחשבים וסלולר. גם ה-FBI הצטרף לחקירה, אם כי בשלב זה לא מואשמת קריין בשום פשע.

"המורה הראשונה שהבן שלי אהב אי פעם"

עוד הודיעה המשטרה, כי בעקבות התלונה המקורית, דיווחו ילדים בכיתתה של קריין על היבטים מוזרים נוספים בהתנהלותה. אחד הילדים סיפר כי קריין נהגה לבקש מתלמידיה, פעמיים-שלוש בשבוע, לדבר באמצעות תוכנת "סקייפ" שהותקנה על מחשב בכיתה עם אדם מבוגר שכונה "מר ג'י". לא נמסרו פרטים נוספים בעניין זה. עוד טען הילד, כי קריין נהגה לצלם בנות מסוימות בכיתה, שעשו "פוזות" על השולחנות והכסאות, באמצעות הטלפון הנייד שלה.

לפי דיווחי רשת KWTV המקומית, אחד ההורים כבר הגיש תביעה נגד המורה, והורים נוספים המומים מהמקרה. "התגובה הראשונה שלי הייתה, 'אין מצב'", אמרה לרשת אם מודאגת. "היא הייתה המורה הראשונה אי פעם שהבן שלי אהב. הוא היה מצייר ציורים וכותב עליהם, 'אני אוהב את גברת קריין'. גם אני חשבתי שהיא נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully