וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה למוזיקה רתחה - וכינתה תלמידים "קופים"

קובי דוד

13.6.2013 / 10:50

מורה למוזיקה בבית הספר היסודי "כינר" רתחה על התנהגות תלמידיה במהלך השיעור, לא התאפקה וכינתה אותם בשם הגנאי המעליב. סבתה של אחת התלמידות: "זו פשוט בושה"

זה היה אמור להיות עוד שיעור מוזיקה שגרתי עבור תלמידי כיתה ג' בבית הספר היסודי "כינר" שטבריה. אולם, לטענת התלמידים, במהלך השיעור האווירה בכיתה התחממה, ומורתם כינתה אותם בשם הגנאי "קופים". התלמידים הזועמים מיהרו לפנות להנהלת בית הספר, ודרשו כי המורה תביע חרטה על דבריה, ותתנצל. "זו פשוט בושה שמורה בוחרת לכנות את תלמידיה בשמות גנאי", אמרה בזעם סבתה של אחת התלמידות שנכחו במהלך השיעור המדובר. "למיטב ידיעתי, המורה הזו נוהגת באלימות מילולית בתקופה האחרונה וחובה לעשות לזה סוף".

אילוסטרציה. ShutterStock
"המורה נוהגת באלימות מילולית בתקופה האחרונה"/ShutterStock

יו"ר ועד ההורים, משה דוגמא, סיפר כי "הילדים הגיעו בסוף השיעור למנהל בית הספר, וסיפרו לו על כך שהמורה קראה להם קופים". לדבריו, "באותו הרגע זומנה המורה לשיחת נזיפה בה הביעה חרטה על כך. המנהל אף דרש שהיא תיכנס למחרת בבוקר אל הכיתה ותבקש סליחה מהתלמידים. במקביל היא קיימה שיעור בנימוסים והליכות כדי שדבר כזה לא יחזור בשנית. אין ספק שמדובר במקרה חמור וחד פעמי שטופל בצורה יסודית".

אולם, למרות טענתו של יו"ר ועד ההורים כי מדובר באירוע חד פעמי, סבתה של התלמידה ציינה כי זו אינה פעם ראשונה שהמורה מכנה את תלמידיה בשמות גנאי. "נכדתי סיפרה לנו כי בעת שהמורה מנקה את הלוח היא אומרת להם, 'אתם מלוכלכים יותר מהלוח', או 'לא יצא מכם כלום'", חשפה הסבתא. "זה עצוב מאוד שמורים במשרד החינוך מתנהגים כך, ואין פלא שבני הנוער שלנו נוהגים אחר כך באלימות מילולית".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי ''הנושא בבדיקה''. עיריית טבריה מסרה כי "האירוע טופל באופן יסודי על ידי הנהלת בית הספר. המורה הביעה חרטה אמיתית וכנה והבטיחה כי מקרה שכזה לא ישנה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully