וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הלכה לקניות, בתה בת ה-5 ירתה בעצמה למוות

לדריקה סמית בת ה-28 תואשם ברצח מדרגה שנייה לאחר שהשאירה את בתה לבד בבית וכששבה מצאה אותה עם פצע ירי בראשה. "היא הייתה ליד הכרית, על גבה, עם חור בראשה", סיפר שכן

ילדה בת חמש ירתה בעצמה בטעות למוות לאחר שאמה נעלה אותה בביתן כשיצאה לעשות קניות – כך דיווחה ביום ראשון האחרון המשטרה בניו אורלינס. הילדה נמצאה כשבראשה פצע ירי, לאחר ששוטרים הגיבו לדיווחים של עדי שמיעה על צעקות מתוך הבית בסביבות השעה 11:00 בבוקר.

הילדה הובהלה לבית החולים, שם ניסו לבצע בה החייאה. אולם זמן מה אחר כך נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. גורמים רשמיים מסרו כי אמה של הילדה, לדריקה סמית בת ה-28, תואשם ברצח מדרגה שנייה. המשטרה טענה כי הזנחת האם הביאה למותה של הבת.

דובר מטעם משטרת ניו אורלינס אמר כי מחקירה ראשונית, "עולה כי הילדה הייתה בבית לבד, ובדרך שאינה ברורה השיגה אקדח וירתה בראשה בשוגג". על פי הדיווחים, סמית שבה לביתה, שם מצאה את בתה הקטנה שוכבת על רצפת חדר השינה כשפצע ירי במצחה. שכן סיפר לעיתון מקומי כי האישה יצאה מביתה בצרחות "אלי עזור לי, הילדה שלי גוססת!". שכן אחר סיפר כי האם קראה לו פנימה כשהיה במרפסת והוא ראה את הילדה מתקשה לנשום. "היא הייתה ליד הכרית, על גבה עם חור בראשה. לא נגעתי בה, רק הסתכלתי עליה. שאלתי 'מי ירה בבת שלך?' והיא ענתה שהיא לא יודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully