וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 שאל: "מה אני מחזיק ביד?" - וירה למוות באביו

רגעים לאחר שהגיע ג'סטין סטנפילד תומאס לבית חברו הרים בנו בן ה-4 אקדח, שאל את הנוכחים מה הוא מחזיק בידו - ולחץ על ההדק. מדובר במקרה החמישי מסוגו בחודשיים האחרונים

ג'סטין סטנפילד תומאס, תושב פניקס בן 35, נורה למוות לאחר שבנו בן הארבע ירה באקדח אותו מצא בעת שביקרו בבית חברים באריזונה – כך דיווחו היום (ראשון) גורמים רשמיים במדינה. לדברי המשטרה, תומאס ובנו יצאו לביקור לא מתוכנן אצל שותפו לדירה לשעבר של האב, בדירה בה התגורר בעבר.

"על פי ההערכות נראה שמדובר בתאונה. לא היו סתירות בגרסאות הנוכחים בבית בעת האירוע", סיפר ברנדון בוני מהמשטרה המקומית. "הדייר הנוכחי לא ידע כי שותפו לשעבר מגיע לביקור". רגעים ספורים לאחר שהגיעו השניים לבית, הילד הרים אקדח קטן ושאל את אביו ואת האנשים האחרים שנכחו בחדר מה הוא מחזיק בידו, הוסיף בוני. רגעים לאחר מכן הוא לחץ על ההדק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"על פי ההערכות נראה שמדובר בתאונה". תומאס/מערכת וואלה, צילום מסך

כוחות משטרה והצלה שהגיעו למקום מצאו את תומאס, חייל לשעבר ואב לשניים, ירוי בחזהו. הוא פונה לבית החולים המקומי שם הוכרז מותו. רשת פוקס המקומית דיווחה כי בנו נלקח לתחנת המשטרה שם רואיין על ידי השוטרים, אך נראה כי לא הבין מה עשה והוא הועבר למשמורת אמו. לאחר שהמוות הוכרז כתאונה הזהיר בוני בעלי אקדחים: "אנו רוצים להזכיר לאנשים, בלי להפוך את תושבי הבית ל'רעים' בסיפור, כי אם ילד מבקר בביתך, הדבר הראשון שצריך לעשות זה להרחיק את כלי הנשק בבית מהישג ידו".

מספר מקרים טראגיים דומים אירעו לאחרונה בארה"ב: בשבוע שעבר ירה בעצמו פעוט בן שנתיים בפנים ונהרג במדינת טקסס. בראשית החודש שעבר ירה ילד בן חמש באחותו בת השנתיים בקנטקי, ברובה "המותאם לילדים" שקיבל במתנה עוד בשנה שעברה. שבועיים קודם לכן ילד בן ארבע, ששיחק עם רובה מחוץ לביתו בעיירה תומס ריבר שבמחוז אושן בניו ג'רזי, ירה בשוגג בחברו בן השש והרג אותו. מספר ימים קודם לכן ילד בן ארבע בטנסי לקח לידיו אקדח וירה בשוגג באשתו של סגן השריף המקומי, במהלך פיקניק שערכו תושבי המקום. האישה מתה מפצעיה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully