וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: פעוט בן שנתיים ירה לעצמו בראש - ומת

מקרה נוסף של ירי בו היה מעורב ילד אירע בארה"ב, כאשר טרנטון מת'יס ירה בעצמו באמצעות אקדח 9 מ"מ בעת שהיה בבית סבו וסבתו. שנה קודם לכן נקבע כי הבית לא ראוי לילדים

שוב מקרה מצער של ירי שבו היו מעורבים ילדים קטנים בארה"ב: פעוט בן שנתיים ירה בעצמו השבוע בפנים ונהרג במדינת טקסס הדרומית. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, האירוע התרחש בביתם של סבו וסבתו של הפעוט, טרנטון מת'יס, במחוז צ'רוקי במדינה. על פי הדיווחים, סבתו של הפעוט היא שהתקשרה למשטרה בעקבות המקרה, והוא פונה באמצעות מסוק לבית חולים מקומי, אך שם מת מאוחר יותר מפצעיו.

השריף המחוזי מסר כי הפעוט ירה לעצמו בראש באמצעות אקדח 9 מ"מ חצי אוטומטי, אולם לא ברור לפי שעה כיצד שם את ידו על כלי הנשק, והמשטרה בוחנת את הנושא. כמו כן, נמסר ששני הסבים נכחו בבית בעת הירי, אולם לפי שעה, לא נפתחו הליכים פליליים נגד איש מבני משפחתו של מת'יס.

עוד דווח כי רק בשנה שעברה הגדירו שירותי הרווחה המקומיים את ביתו של מת'יס כלא לראוי לילדים. הוא ושלושת אחיו הורחקו מבית הוריהם בשנה שעברה על ידי השירותים לרווחת הילד, ועל פי הדוח שנכתב בזמנו הדבר נעשה בשל "התעללות והזנחה". שלושה מהם הועברו לבית הסבים, למרות העובדה שהבית לא נמצא בטוח עבור ילדים. האח הרביעי הועבר לבית אומנה.

ילד עם רובה. GettyImages
ארבעה מקרים של ילדים יורים בחודשיים האחרונים/GettyImages

מדובר באחרון מבין שורת מקרי ירי שבהם היו מעורבים ילדים בארצות הברית בתקופה האחרונה. לפני פחות מחודש, ילד בן חמש ירה למוות באחותו בת השנתיים במדינת קנטקי, באמצעות רובה "המותאם לילדים" שקיבל במתנה שנה קודם לכן. על פי הפתולוג המקומי, הרובה היה מונח לרוב באחת מפינות הבית, אולם נשאר טעון.

שבועיים קודם לכן, ילד בן ארבע, ששיחק עם רובה מחוץ לביתו בעיירה תומס ריבר שבמחוז אושן בניו ג'רזי, ירה בשוגג בחברו בן השש והרג אותו. הילד, שנפגע באורח קשה, פונה לטיפול בבית חולים כשהוא סובל מפציעה בראשו - שם מת מפצעיו. אמו של הילד היורה, שהבחינה במתרחש, הזעיקה את כוחות ההצלה. כמה ימים קודם לכן, לקח ילד בן ארבע בטנסי לידיו אקדח וירה בשוגג באשתו של סגן השריף המקומי, במהלך פיקניק שערכו תושבי המקום. האישה מתה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully