וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 10 ירה למוות באמו כי התעללה בו נפשית

במסגרת הסדר טיעון הודה הנער מאוהיו, היום בן 13, כי ירה באמו כדי להפסיק את מעשיה. דודו של הנער הסביר כי הוא ירה בה לאחר שהתווכחו על מטלות הבית שהטילה עליו האם

נער בן 13 מאוהיו שבארצות הברית הודה כי ירה למוות באמו בעת שהיה בן 10 בגלל מריבה שהתפתחה ביניהם. סוכנות הידיעות AP דיווחה אמש (שישי) כי בינואר 2011 הנער, המתגורר במחוז הולמס שבאוהיו, נכנס לבית השכן, התקשר למוקד החירום 911 ואמר למוקדן כי הוא ירה בראשה של אמו בביתם. "יריתי בה, יריתי בה ברובה", אמר הנער. דודו של הנער סיפר לאחר המקרה כי השניים התווכחו על מטלות הבית שהטילה האם על בנה.

סנגורו של הנער, אנדי הייד, אמר השבוע בבית משפט לנוער שדן בעניינו כי מרשו סבל מהתעללות נפשית מצד אמו, שנהגה לצעוק עליו. לדבריו, הנער חווה התמוטטות נפשית לאור היחס של אמו ולכן החליט להפסיק זאת.

ילד עם רובה. GettyImages
הנער חווה התמוטטות נפשית לאור היחס של אמו ולכן החליט להפסיק זאת/GettyImages

"הוא אחד מאלה שאני מרחם עליהם", אמר עורך הדין, והוסיף כי הנער סבל מיחס לא ראוי בילדותו. "ההחלטה בעניינו היום תשפיע על מהלך חייו", אמר הייד, והסביר כי הנער עובר טיפול כדי להתמודד עם דיכאון.

לאור הודאתו במסגרת עסקת טיעון אליה הגיע פרקליטו עם התביעה הנער צפוי להישלח למוסד לנוער עברייני עד גיל 21. עורך הדין הוסיף כי על השופט לשקול אפשרויות חלופיות עבור הנער, וכי בכוונתו לבקש שהוא ישהה במתקן הכולל טיפול וייעוץ. התובע המחוזי סטיב נולינג אמר כי בעקבות עסקת הטיעון הנער לא יועמד למשפט. "ברור לכל כי מדובר במקרה מורכב בשל גילו, אך עדיין, מדובר כאן במקרה רצח", אמר התובע המחוזי לעיתון מקומי. הנער, שהגיע לבית המשפט בליווי אביו ובני משפחה נוספים, אמר כי הוא מבין את המשמעות של הסדר הטיעון. המשפט בעניינו של הנער התעכב עד כה כיוון שבית המשפט קבע תחילה שהוא אינו כשיר לעמוד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully