וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורח בדיון הסגור בקבינט: בנו הצעיר של לפיד

שר האוצר הכניס את בנו בן ה-17 לישיבה סגורה של קבינט הדיור, בה נכחו מספר מצומצם של שרים ועוזרים. לפיד: "מקווה שהוא לא יפנה למועצה לשלום הילד ויתלונן ששעממתי אותו"

אב לוקח את בנו לעבודה. לכאורה, סיטואציה כמעט יומיומית אליה נקלעים אבות כאשר ילדיהם הקטנים – שתמיד חלמו להכיר את הבוס של אבא – חולים או סתם מחפשים תירוץ להיעדר מהגן או מבית הספר. ואולם, במקרה הבא מדובר בנסיבות מעט שונות: אמש (שני) הכניס שר האוצר יאיר לפיד את בנו ליאור לדיון סגור של קבינט הדיור. כפי שדווח לראשונה בערוץ 2, בישיבה נכחו מספר מצומצם של שרים ועוזרים והוצגו בה תכניות האוצר לפתרון משבר הדיור.

ליאור לפיד, בנו של יאיר לפיד, מחוץ לקלפי ברמת אביב, ינואר 2013. בן קלמר
ליאור לפיד מחוץ לקלפי ברמת אביב ביום הבחירות/בן קלמר

"הזמנתי את בני בן ה-17 לארוחת צהריים והכרחתי אותו להמתין לי בדיון שנמשך שעתיים בקבינט הדיור", הסביר בתגובה לפיד, שאישר לבנו לנכוח בישיבה בניגוד לנהלים. "אני מקווה שהוא לא יפנה למועצה לשלום הילד ויתלונן ששעממתי אותו", התלוצץ.

זו אינה הפעם הראשונה שהבן ליאור מגלה עניין בחיים החדשים של אביו. בחודש אפריל, במהלך הפגנה מחוץ לבית משפחת לפיד במחאה על הקיצוצים והגזרות הכלכליות, יצא לפיד הצעיר אל המפגינים וביקש לדבר עמם באמצעות מגפון. "אני מאוד מצטער להודיע לכם שאני הייתי בן המשפחה היחיד בבית", אמר. "יאיר וליהיא כרגע לא נוכחים באזור. אז אני מצטער אבל החלטתי להביא על עצמי את החובה להקשיב לכם". בהמשך, לאחר שזכה למחיאות כפיים מהנוכחים, אמר: "רציתי שתדעו שהקריאות שלכם לא נפלו על אוזניים ערלות. אנחנו משתדלים לעשות ככל שביכולתנו כדי לעזור למעמד הביניים ולשכבות החלשות".

צפו בליאור לפיד מדבר אל המפגינים בחודש אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully