וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר לפיד טס לחופשה פרטית בפריז

29.5.2013 / 17:19

שר האוצר, שנעדר מההצבעה על המע"מ צפוי להיפגש בפריז עם שר החוץ הצרפתי ועם ראש ה-OECD. אחר כך ימשיך עם רעייתו לנופש. ח"כ גפני: "שיתייצב ויסביר מדוע מעלים את המע"מ"

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

לאחר שבכנסת אישרו הערב (רביעי) את העלאת המע"מ, שר האוצר, יאיר לפיד, ורעייתו ליהיא ימריאו בשעה הקרובה מנמל התעופה בן גוריון לפריז. לאחר שינחת צפוי לפיד להיפגש ביממה הקרובה עם שר החוץ של צרפת, לורן פביוס, ועם ראש הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי (OECD). משם הוא ימשיך מחר אחר הצהריים לחופשה פרטית עם רעייתו בבירת צרפת, וצפוי לחזור ארצה ביום ראשון.

נושא: יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד. מאי 2013. טלי מאייר
עזב את משכן הכנסת בתום מסיבת עיתונאים. לפיד/טלי מאייר

לפיד היה אמור להמריא אתמול לכנס המדינות המפותחות, אולם בלשכתו הודיעו כי לא יטוס "בגלל המשבר הקואליציוני". אחרי מסיבת העיתונאים שערך היום בכנסת, עזב שר האוצר את המשכן, בזמן שבכנסת מתקיימת הצבעה על העלאת המע"מ באחוז. לפיד נעדר מההצבעה, אך קולו התקזז עם זה של ח"כ טאלב אבו עראר (רע"מ- תע"ל). אשתו של לפיד, ליהיא, שתוכננה להצטרף לנסיעה החל ממחר, תטוס אתו עוד היום. יש לציין כי הצטרפותה של אשתו של לפיד לנסיעה לא מומנה בכספי ציבור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"השאיר אחרים לעשות את העבודה המלוכלכת שלו"

בתגובה מסרה יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ': "לפיד עושה מסיבת עיתונאים כדי לספר לנו שבעוד ארבע שנים 70% מהחרדים יתגייסו. מעשיות אלף לילה ולילה. יש גבול, זה זלזול באינטליגנציה. אני לא יודעת למה שר האוצר לא נמצא פה. הוא נסע והשאיר אתכם לעשות את העבודה המלוכלכת בשבילו. אל תעשו את העבודה המלוכלכת בשבילו. אף אחד לא שלם עם ההצבעה הזו. רבים מכם יודעים שזו שגיאה קשה".

גם ח"כ משה גפני התייחס במליאת הכנסת לנסיעתו של לפיד ואמר: "כאן מעלים את המע"מ, ולפיד נוסע לחו"ל. הוא צריך להתייצב כאן ולהסביר מדוע מעלים את המע"מ". מלשכת שר האוצר נמסר בתגובה: "נסיעתו של שר האוצר לכנס שרי האוצר של מדינות ה-OECD בוטלה, כידוע, לאור המשבר הקואליציוני בנושא השוויון בנטל. לאור פתרון המשבר הבוקר, יצא לפיד לפריז, שם ייפגש עם שר החוץ הצרפתי, פגישה שתוכננה במסגרת ביקורו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully