וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי ללפיד: אשר, חיים וריקי כהן ירגישו את החור בכיס

יושב ראש ש"ס עקץ את שר האוצר לאחר שהלילה נכנסה לתוקפה העלאת המע"מ באחוז ל-18%. דרעי השתמש בדמויות שיצר לפיד בנאומיו ואמר כי "הוא מצרף גם אותם לאחיו העבדים"

יושב ראש ש"ס אריה דרעי התייחס בדף הפייסבוק שלו להעלאת המע"מ באחוז שנכנסה לתוקפה הלילה (ראשון) ותקף את שר האוצר לפיד על פגיעה במעמד הביניים והשכבות המוחלשות. "בבוקר יקומו אשר מבני ברק וחיים מירושלים וגם ריקי כהן מחדרה, אלה ששר האוצר כל כך אוהב להשתמש בשמותיהם לצרכיו וירגישו היטב את החור בכיס, הם ירגישו היטב איך הוא מצרף גם אותם לאחיו העבדים".

דרעי הוסיף כי "מעמד הביניים והשכבות המוחלשות הם לא הכספומט של שר האוצר" ואמר כי הממשלה טעתה שלא פעלה באופן שיפחית את הנטל לאותן השכבות: "מצער מאוד שהממשלה לא נקטה בצעד של מע"מ דיפרנציאלי שהיה מוריד את נטל המס ממעמד הביניים והשכבות המוחלשות, ובכך לא היה גורם להם לחשוב פעמיים כשהם רוכשים מצרכי יסוד כמו לחם וחלב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעמד הביניים והשכבות המוחלשות הם לא הכספומט של שר האוצר". לפיד ודרעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחצות נכנסה לתוקף העלאת המע"מ באחוז אחד ל-18% - שיעור שיא מאז 2003. ברביעי האחרון
אישרה מליאת הכנסת ברוב קולות את העלאת המע"מ והמהלך זכה לביקורת חריפה מצד האופוזיציה. המשמעות של העלאת המע"מ היא עלייה במחירי כל המוצרים בישראל. במקביל, אחרי חודשיים של הוזלות, גם מחיר הדלק עלה והוא עומד על 7.52 שקלים לליטר בתדלוק עצמי.

כ-300 בני אדם השתתפו אמש בהפגנה בתל אביב במחאה על העלאת המע"מ. המפגינים התרכזו בכיכר הבימה בעיר, בעקבות קריאה שהופצה ברשת החברתית פייסבוק בימים האחרונים תחת הכותרת "העם נגד המע"מ". ההפגנה הסתיימה ללא אירועים חריגים למעט כלי רכב של המפגינים שנסעו באופן אטי באזור צומת עזריאלי. לאחר שהתאספו בכיכר הבימה, צעדו המפגינים לאורך רחוב אבן גבירול. חלק מהמפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "לפיד נגד העם, העם נגד מהמע"מ", "ביבי טוב רק לעשירים" ו"יאיר ברח, העניים נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully