וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור בארמון? נעצר מוסלמי שאיים על הנסיך הארי

המשטרה הבריטית עצרה לפני שבוע וחצי, יום לאחר רצח החייל בלונדון, את אשרף איסלאם, אזרח בריטי בן 30, בחשד שאיים להרוג את הנסיך. היחידה ללוחמה בטרור חוקרת את האירוע

בית המלוכה הבריטי על הכוונת? אשרף איסלאם, אזרח בריטי בן 30, הודה בשליחת איומים להרוג את הנסיך הארי ונעצר - כך נמסר אתמול (שבת) מהמשטרה בלונדון. על פי המשטרה, איסלאם נעצר לפני שבוע וחצי בעיר, יום לאחר רצח החייל לי ריגבי ברובע וולוויץ', והודה באישומים נגדו בפני בית המשפט. קצינים ביחידה ללוחמה בטרור שחוקרים את המקרה, טענו כי עד עתה לא מצאו לנכון להאשים את איסלאם באשמת מעורבות בפעילות טרור.

הנסיך הארי מציץ למסוק שהתאמן בהטסתו, בריטניה, 2010. AP, AP
טייס בצבא הבריטי. הנסיך הארי/AP, AP

לפני שבוע וחצי נרצח החייל הבריטי לי ריגבי, בן 25, עם סכין מסוג מצ'טה בדרום מזרח לונדון. שני גברים נעצרו בחשד לרציחתו. אחד מהם, מייקל עבדולג'אנו בן ה-28, נראה בסרטון שפורסם זמן קצר לאחר הרצח מדבר אל המצלמה עם כלים חדים מגואלים בדם. החשוד השני הוא מייקל עדבוואלה, בן 22. שלושה אנשים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע: שתי נשים, בנות 29 ו-31, אשר שוחררו ואדם נוסף, בן 29, שנותר במעצר.

לצד אירוע דקירת החייל, מניע אפשרי נוסף לאיומיו של איסלאם לעבר הנסיך, עשויה להיות העובדה כי הנסיך הבריטי בן ה-28 משרת כטייס בצבא הוד מלכותה, ושירת במשך שתי תקופות זמן שונות באפגניסטן. בחודש דצמבר בשנה שעברה אף פרסם ה"סאן" הבריטי כי הוא חיסל מנהיג של ארגון הטרור טליבן בתקיפה אווירית במדינה. על פי הדיווח, הטיל שנורה ממסוקו הוא זה שפגע והרג את הבכיר. בעקבות החיסול הממוקד, שאירע ככל הנראה בסוף חודש אוקטובר האחרון, זכה הנסיך לכינוי "BIG H" (הארי הגדול).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייקל עבדולג'אנו מתרברב עם הכלים החדים המגואלים בדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully