וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: מסיבת עיתואים של ה-FBI על הפיגוע במרתון בוסטון

אנשי הבולשת האמריקאית צפויים לעדכן על התפתחויות בחקירת הפיגוע בו נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו כ-170. מוקדם יותר דווח כי צולם חשוד שהניח את המטען סמוך לקו הסיום

שידור חי מבוסטון, מסצ'וסטס

LIVE

הבולשת האמריקאית (FBI) מקיימת הלילה (חמישי) מסיבת עיתונאים במלון "ווסטין-קופלי" שבבוסטון, מסצ'וסטס, בה צפויים אנשי הבולשת לעדכן בקשר לחקירת הפיגוע במרתון בוסטון שקיפח את חייהם של שלושה בני אדם ופצע כ-170 נוספים ביום שלישי האחרון.

מסיבת העיתונאים שמקיימת הבולשת האמריקאית הגיעה לאחר מספר שעות של דיווחים סותרים לגבי זיהוי, צילום או אפילו מעצר חשוד בהטמנת המטענים סמוך לקו הסיום של מרתון בוסטון. לאחר ששלשום כבר נמצאו שיירי המטען שלפי החוקרים הוטמן בסיר לחץ אשר מכסהו אותר על גג אחד הבניינים הסמוכים לנקודת הפיצוץ, דיווחה רשת CNN כי חלה "התקדמות משמעותית" בחקירה, ומספר שעות לאחר מכן דיווחה כי נעצר חשוד במעשה.

חוקרים סוקרים את זירת אחד הפיצוצים במרתון בוסטון, אפריל 2013. AP
בוחנים את זירת הפיגוע בבוסטון/AP

אלא שגורמי ממשל הכחישו בצורה גורפת את הדיווח ומסרו שאכן צולם חשוד בהנחת המטענים, אולם הוא עדיין לא אותר וכי המצוד נמשך. ב"שיקגו טריביון" דווח מעט מאוחר יותר כי מניתוח סרטי האבטחה שתיעדו את השניות שלפני הפיצוץ עולה כי ישנם שני חשודים במעשה, אולם דיווח זה לא זכה לשום אישור ממקור נוסף.

גורם בכיר המעורה בחקירה אמר אמש, כי בידי הרשויות תמונה של חשוד אפשרי אשר מחזיק, אולי אף מניח, שקית שחורה במקום בו התפוצץ המטען השני בקו הסיום של המרתון. הגורם הוסיף כי התמונה של האיש הוצאה ממצלמת האבטחה של הכלבו "לורד אנד ספנסר", הממוקם מעבר לכביש בו התרחש הפיצוץ שלשום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיווח: נעצר חשוד בהנחת המטענים במרתון בוסטון. רויטרס
חלק מהמטען/רויטרס
חוקרים סוקרים את זירת אחד הפיצוצים במרתון בוסטון, אפריל 2013. AP
חשוד אחד או יותר? חוקרים בזירת הפיגוע/AP
זירת הפיצוץ בבוסטון שבארצות הברית, אפריל 2013. רויטרס
זירת הפיצוץ בבוסטון שבארצות הברית, אפריל 2013/רויטרס
פיצוץ במרתון בוסטון, אפריל 2013. Charles Krupa, AP
רגע הפיצוץ/AP, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully