וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל נמשך: הרוגה בתאונת דרכים ליד טירת כרמל

קובי מנדל

14.4.2013 / 7:41

האישה, בשנות ה-50 לחייה, כפי הנראה סטתה מנתיבה ופגעה בכלי רכב שנסע מולה. עוד ארבעה בני אדם נפצעו באורח קל. כביש 4, בקטע שבין עתלית לטירת כרמל, נסגר לתנועה

נעמי שושן, בת 57 מעתלית נהרגה הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 4, דרומית לטירת כרמל. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים ומונית. מלבד ההרוגה, ישנם כתוצאה מהתאונה ארבעה פצועים קל שפונו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מהמשטרה נמסר כי קטע הכביש בו קרתה התאונה נסגר לתנועה מטירת כרמל ועד לעתלית. מחקירה ראשונית עולה כי כלי הרכב בו נהגה ההרוגה סטה מנתיבו והתנגש בכלי רכב שנסע בנתיב הנגדי. כלי רכב נוסף שהגיח לא הספיק לבלום והתנגש אף הוא בכלי הרכב. לאחר חקירת נסיבות התאונה נפתח הכביש לתנועה.

תאונת הדרכים הקטלנית בכביש ארבע הבוקר, אפריל  2013. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

התאונה הבוקר מצטרפת לשורה של תאונות שגבו את חייהם של לא פחות מתשעה בני אדם בארבעת הימים האחרונים. שישה מההרוגים קיפחו את חייהם בתאונה בנשר ביום רביעי שעבר, כאשר נהג שירד מהר הכרמל שעט עם משאיתו לכיוון צומת מרומזרת, פגע במספר כלי רכב והולכי רגל והביא לתוצאה הטרגית. למחרת, יום חמישי, קיפחו את חייהם שני בני אדם לאחר שהתנגשו במשאית באופנוע עליו רכבו בצומת מישור אדומים שממזרח לירושלים.

בתאונה בנשר נהרגו כאמור שישה בני אדם, ארבעה תושבי הכפר דיר אל-אסד ושני תושבי הכפר איכסל שבאזור העמקים. ההרוגים מדיר אל-אסד: דאהש אמון, בן 17, ראאד עומר, בן 40, ושני בני הדודים כרים דבאח, בן 18, ועבד אל-כרים דבאח, אף הוא בן 18. ההרוגים תושבי איכסל הם: ריאד דראושה, בן 45, ואחמד דראושה, בן 17. בשני הכפרים הוכרז יום אבל ואלפי קרובי משפחה וחברים הגיעו במהלך היום לנחם את משפחות הקורבנות.

באגף התנועה הוקם צוות מיוחד, בראשותו של קצין הבוחנים הארצי, לחקור את נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי ייתכן שבעיה בבלמים היא שגרמה לנהג, עמאר אבו סיאם תושב רהט, לאבד את שליטתו על המשאית ולהתנגש בתשעה כלי רכב. כמו כן, נבדקת האפשרות שהשימוש שעשה נהג המשאית בעגלה הנגררת נעשה ללא היתר. כי המשאית שבה נהג הייתה עמוסה בחלוקי נחל בחלקה הקדמי, הקרוב לנהג, בעומס יתר של 10% מהמותר. בעשר השנים האחרונות צבר הנהג 16 עבירות תנועה, כשליש מתוכן על ליקויים מכניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully