וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני רוכבי קטנוע נהרגו מפגיעת משאית ליד מעלה אדומים

יהושע בריינר

11.4.2013 / 13:07

יממה לאחר התאונה הקטלנית בנשר, נהרגו שני רוכבי הקטנוע בתאונה בצומת מישור אדומים-ענתות. השניים, פלסטיני ותושב מזרח ירושלים, התנגשו עם הקטנוע בחלקה האחורי של המשאית

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

נמשך הקטל בדרכים: שני רוכבי קטנוע נהרגו בשעות הצהריים המוקדמות (חמישי) בתאונת דרכים בצומת מישור אדומים-ענתות, שליד מעלה אדומים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה ביצעו בשניים פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית של בוחני תנועה ממחוז ש"י, עולה כי הקטנוע בו נסעו השניים, פלסטיני תושב הכפר דורא דרומית לחברון ותושב שועפט שבמזרח ירושלים, התנגש בחלקה האחורי של המשאית בזמן ניסיון עקיפה. חקירת התאונה נמשכת.

תאונת דרכים קטנית במישור אדומים, אפריל 2013. נועם מושקוביץ
זירת התאונה, היום/נועם מושקוביץ

מקום התאונה

בצומת הינומה בעיר נשר נהרגו אתמול שישה בני אדם ו-15 נפצעו בתאונת שרשרת בה היו מעורבים משאית וכמה כלי רכב פרטיים. מחקירת האירוע עלה כי משאית להובלת עפר שהגיעה מכיוון אוניברסיטת חיפה ושכונת דניה נסעה במורד הדרך. תקלה טכנית בבלמי המשאית גרמה ככל הנראה לנהג לאבד שליטה ומעוצמת הנסיעה במורד הכביש הוא חצה את הצומת במהירות ופגע בכלי רכב שהיו בצומת. המשאית המשיכה בנסיעתה ונכנסה למתחם בו היה בעבר בסיס צבאי ופרצה את הגדר שלו. היא נעצרה לאחר כמה מטרים נוספים.

בתאונה הקטלנית נהרגו ארבעה מתושבי הכפר דיר אל-אסד דאהש אמון, בן 17, ראאד עומר, בן 40, ושני בני הדודים כרים דבאח, בן 18, ועבד דבאח, אף הוא בן 18. שני ההרוגים הנוספים הם תושבי איכסל: ריאד דראושה, בן 45, ואחמד דראושה, בן 17.

תאונת דרכים קטנית במישור אדומים, אפריל 2013. נועם מושקוביץ
תאונה במישור אדומים/נועם מושקוביץ

ביום שני נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו לאחר שנפגע מרכב בכביש 471 בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. יום לפני כן נהרגו שני רוכבי אופנוע בשנות ה-20 וה-30 לחייהם לאחר שהתנגשו במעקה בטיחות בקטע הכביש שבין שפרעם לצומת המוביל. צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום כרמל שהגיע למקום קבע את מותם של השניים, נהג האופנוע ונוסע שהיה עמו. האופנוע הכבד, שנפחו 1,000 סמ"ק, עלה באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully