וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות האימה מצפון קוריאה: ילדים רעבים ועובדי כפייה

ה"מירור" הבריטי פרסם צילומים נדירים מהמדינה המבודדת, שצולמו תוך סכנת חיים. באחד מהם נראה ילד גווע ברעב ברחוב כשלצידו מעמיסים חיילים שקי אורז על גבי משאית

בעוד צפון קוריאה מציגה לראווה את יכולותיה הצבאיות בפני העולם, סובלים אזרחיה מחרפת רעב. ה"מירור" הבריטי פרסם היום (שישי) צילומי וידאו נדירים מהמדינה המסוגרת, שהועברו לו לדבריו מידי פעילים בתוך המדינה המעוניינים לחשוף את הזוועות, תוך סיכון חייהם. על פי הדיווח, הם מעבירים את התמונות לכתב העיתון אשר נמצא בעברו הדרומי של הגבול.

לצפייה בסרטונים שפורסמו ב"מירור"

באחד הסרטונים נראה ילד כבן 10 יושב על מדרכה, כשהוא לבוש במעיל צבאי שגדול על מידותיו וככל הנראה גווע ברעב. מאחוריו צועדים אזרחים האדישים למראהו, ולצדו מעמיסים חיילים שקי אורז על גבי משאית. על פי ה"מירור" הילד צולם במחוז יאנג גאנג, לא הרחק מהגבול עם סין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילד גוסס ברחוב בצפון קוריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילומים אחרים תיעדו אסירים ואסירות מובלים ממחנה המעצר כדי לחפור בידיהם גידולים דלים מתוך אדמה קפואה, או לסחוב בולי עץ אשר משמשים את הצבא. בסרטון נוסף נראה חייל צפון קוריאני מכוון מעמדת השמירה את נשקו לעבר הצלם, אשר צילם מעברו הסיני של הגבול ונאלץ לברוח.

ה"מירור" ציטט פעיל זכויות אדם דרום קוריאני אשר סייע לכ-1,000 פליטים להימלט מצפון קוריאה, וכעת נמצא בדרום, קים סונג-און. לטענתו, המצב בצפון קוריאה כה חמור עד שחלק מהאזרחים פנו לקניבליזם. "אנשים חיים שם כמו חיות", אמר. "המקום היחיד בו אפשר להציג את צפון קוריאה באופן מרשים הוא פיונגיאנג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייל צפון קוריאני מכוון את כלי הנשק שלו אל הצלם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסירים נאלצים לחפור בידיהם באדמה קפואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול קרא נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לצפון קוריאה להפסיק לנהוג בעוינות, אך הבהיר כי הממשל האמריקאי עדיין שואף לפתור את המשבר עמה בדרכים דיפלומטיות. "עכשיו הוא הזמן שצפון קוריאה תפסיק לפעול לפי הגישה הלוחמנית שאותה היא נוקטת, ותנסה להנמיך את גובה הלהבות. אף אחד לא מעוניין בעימות בחצי האי הקוריאני", אמר הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully