וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענתה לאקס – ושמעה אותו קופץ אל מותו מצוק

צעיר בריטי החליט לשים קץ לחייו זמן קצר אחרי שאם ילדיו אמרה לו כי אינה מעוניינת לראותו עוד. הוא צלצל אליה ואמר לה: "הקשיבי לזה" – ואז לחץ על הדוושה

צעיר בן 20 מבריטניה החליט לנקום בבת זוגו שנפרדה ממנו, באופן שעלה לו בחייו. רובי הייבל טלפן לשנון וודפורד זמן קצר אחרי שזו הודיעה לו כי היא עוזבת אותו – והשמיע לה כיצד הוא צורח בעודו צונח במכוניתו מצוק בגובה של כמאה מטרים.

לפי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, האירוע התרחש בחודש אוקטובר האחרון. הייבל, אב לשני פעוטות, החליט לנסוע לצוק קולבר הנמצא באי בדרום בריטניה. כשהגיע לנקודה המרהיבה, ענה לוודפורד ואמר לה: "הקשיבי לזה". בשימוע שהתקיים אתמול (חמישי) בבית המשפט סיפרה וודפורד: "שמעתי רעש חזק וצרחה, וגם הטלפון השמיע רעשים, ואחר כך התנתק". הייבל נהרג במקום כאשר מכונית הוואן שלו הוטחה אל הסלעים.

בדיון התברר כי הייבל היה שרוי במצב נפשי קשה בשל כך שלא הורשה להתגורר יחד עם ילדיו. וודפורד סיפרה בדמעות כי באותו ערב השניים הלכו לסרט בקולנוע במטרה להתפייס. הייבל סיפר לה כי הוא ישן בבית אמו ושבלעדיה ובלעדי ילדיו "לא נותרה לו סיבה לחיות". אחר כך החל להטיח בה האשמות ואף התנהג באלימות. בתגובה לכך, היא הודיעה לו כי אינה רוצה לראות אותו עוד.

בדיון שחזרה וודפורד: "אחרי שאמרתי לו שזה נגמר, הוא שלח לי הודעה שבה כתב: 'תני לילדים נשיקת פרידה. אני מקווה שתוכלי לחיות לבדך. זה הפתרון הטוב ביותר, לילה טוב אקסית'. התקשרתי אליו מיד והוא אמר: 'אני שמח שהתקשרת. כך תוכלי לשמוע את זה. הקשיבי...'". אז, לדבריה, היא שמעה את רעשי פריצת הגדר והחבטה. דקות ספורות לפני כן הספיק הייבל לשלוח מסרון לבני משפחתו ולחבריו שבו כתב: "אני מצטער, אבל היא גרמה לי להשתגע. תודה לכולכם. אל תתנו לילדיי לחשוב שזה אני. זאת היא – רעל טהור".

גופתו של הייבל אותרה על ידי צוותי חילוץ והצלה בתום מאמצים רבים, אך מכוניתו נסחפה במי האוקיינוס. בדיקות שנערכו לגופה מצאו כי רמת האלכוהול בדמו של הייבל הייתה גבוהה פי שניים מהמותר בלילה שבו שם קץ לחייו. בשימוע אתמול הקריאה הפתולוגית המחוזית קרולין סאמריי את תוצאות הנתיחה שלאחר המוות. "הוא היה בחור צעיר שהביא לעולם ילדים הרבה לפני שהתכוון", אמרה, "אני סבורה שמחשבותיו היו אפופות באלכוהול ובכעס על כל הבעיות בחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully